Onderwerp: kerstmis komt er aan!!!
dus ik ben weer wat aan het proberen geweest met voor mij nieuwe dingen. o.a. de Saracino boetseerpasta geprobeerd en de sweetlace express matten en pasta. beiden supergoed bevallen moet ik zeggen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kerstmis komt er aan!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dus ik ben weer wat aan het proberen geweest met voor mij nieuwe dingen. o.a. de Saracino boetseerpasta geprobeerd en de sweetlace express matten en pasta. beiden supergoed bevallen moet ik zeggen.

nice!! de elf heeft een beetje additude
of zie ik het verkeerd? (vind ik juist wel leuk)
Ja, ze is lekker eigenwijs. Net als ik 
Wat is ze mooi!! En je taart ook
Maar jeetje..dat gezichtje..ik vind dat zo verschrikkelijk moeilijk...een mondje, neusje en dan die sprekende ogen! Super mooi!
Schitterend zeg!!
Erg mooi!!!
Wauw, wauw, wauw!!!
Tof om weer eens iets van je te zien. Ze is prachtig en die bol ook zo mooi strak. Een echte Kwebbel.
Tieneke
Ze is gewèldig weer, Brenda!
Heel mooi
Mooi gedaan, heel erg bijzonder!
Heel erg mooi. Mooie gezichtsuitdrukking.
Vraag me wel af hoe je je bol zo mooi strak bekleed....ik vind dat toch zo lastig.
Zo mooi en zo knap!! echt super
Zucht.....Heeeeel mooi. Super strak en prachtig geboetseerd!
Wauw, heel mooi! Mooie foto's!
Waw, wat een boetseertalent heb jij!
Heel erg mooi. Mooie gezichtsuitdrukking.
Vraag me wel af hoe je je bol zo mooi strak bekleed....ik vind dat toch zo lastig.
met heel veel liefde en vooral blijven aaien 
Hele bijzondere taart! Echt knap. Ze lijkt op jou hè, je elf. (In ieder geval op je avatar.) Dat zie je bij kunstschilders ook vaak hè, dat hun portretten toch altijd iets weg hebben van hun eigen gezicht. (Dat maakt je dus officieel een kunstenaar!
)
heb je trouwens de sweetlace gedust of geverft (net een sweetlace pakket gewonnen dus beetje aan het uitproberen.. al werd het ondanks kneden wel snel hard (zo hard dat ik het niet meer in de mold kon krijgen)
heb je trouwens de sweetlace gedust of geverft (net een sweetlace pakket gewonnen dus beetje aan het uitproberen.. al werd het ondanks kneden wel snel hard (zo hard dat ik het niet meer in de mold kon krijgen)
Ik heb grijze pasta gebruikt en vanuit de mold gelijk gedust met parelmoer 
Echt super zeg!
Geweldig!!!
(Ik ben aan het wachten op mn sweet lace mal! Kan niet wachten:))
prachtig
Wat super mooi! Wou dat ik het ook kon.. lijkt me erg moeilijk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kerstmis komt er aan!!!