Onderwerp: Skylanders..... alweer
deze keer was het Erupter.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Skylanders..... alweer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze keer was het Erupter.
Mooie, stoere taart!
Gaaf hoor! Ik heb echt helemaal niets met dit thema.. leeft niet bij mij denk ik.. maar vind dat je er wat moois van heb kunnen maken!!
Mooi gemaakt hoor, hoewel ik er eigenlijk ook niks mee heb (maar ik heet ook geen Timo en ben ook geen 6 jaar ).
Gááf weer!!
Gaaf hoor! Ik heb echt helemaal niets met dit thema.. leeft niet bij mij denk ik.. maar vind dat je er wat moois van heb kunnen maken!!
Hahaha ik had er ook niets mee, we hebben 4 jongens maar die zijn allemaal al boven de 18 en vinden dit dus ook niet zo interessant dus moet ook elke keer even googelen , maar de figuren zijn zo leuk om te maken en er zijn er nog een heleboel heb ik begrepen hahahaha
Ja dat is dan wel weer een leuke uitdaging.. is het nou een computerspel waar je figuren bij kunt kopen ofzo?
gaaf!!!
Ja dat is dan wel weer een leuke uitdaging.. is het nou een computerspel waar je figuren bij kunt kopen ofzo?
Ja volgens mij is het een spel dat je via de WIJ op tv kunt spelen, je zet dan de figuren op een "portaal" en dan zie je vervolgens het figuur op tv verschijnen en kun je het spel spelen ....... ofzo iets
Aaah nou dank voor je uitleg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Skylanders..... alweer