1

Onderwerp: 3d HELP!!!!!!!!!

oke ik mag voor volgende week een leuke taart maken voor een 1 jarig jongetje
nu kwamen zijn ouders met de vraag of ik er de magneet raket van janod in 3d op kon zetten
maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik dit het beste kan maken of waarvan dus als iemand mij kan helpen zeeeeeeer graag .

ik kan op deze nieuwe site nog geen foto geplaatst krijgen dus kijk even op google aub

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

2

Re: 3d HELP!!!!!!!!!

.... geboetseerd, of ook als taart?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Re: 3d HELP!!!!!!!!!

Heb even gegoogeld omdat ik geen idee had wie of wat dit was. Nu wel ;). Ik neem aan dat de raket rechtop moet staan? Is er niet iets van piepschuim in deze vorm? Of van cereal treats de raket maken? Cake lijkt me niet makkelijk vanwege de punt onder

4

Re: 3d HELP!!!!!!!!!

als taart was eigenlijk wel de bedoeling maar ik zit te denken om het toch maar van keukenrol en alufolie te maken want ik heb echt geen idee hoe ik dit zou moeten maken van taart

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

5

Re: 3d HELP!!!!!!!!!

Tja ik zou het wel durven met een constructie. Op een van de plaatje zie je ook een turqoise plaatje. Je zou een stukje pvc in een plaat kunnen steken. De onderste punt van piepschuim maken en daarboven je cake in ringen stapelen. bovenste punt ook van piepschuim. Risico dat het mislukt is er altijd maar goed stutten. Ben erg benieuwd wat je gaat doen!