Onderwerp: Winterse Handschoen Koekjes
Deze koekjes maakte ik aan de hand van de marble-techniek. Ze zijn lekker winters en een beetje kerstig, ik houd van deze kleurencombinatie met kerst!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Winterse Handschoen Koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze koekjes maakte ik aan de hand van de marble-techniek. Ze zijn lekker winters en een beetje kerstig, ik houd van deze kleurencombinatie met kerst!
Ooh wat zijn ze leuk!
Ze zijn super! Wat een leuk idee trouwens!
Echt heel erg leuk en super mooi gemaakt
Echt heel erg leuk en super mooi gemaakt
Heel mooi zeg
Wat gaaaaaf! Heb je geen how to gemaakt toevallig? Vind het een superleuk effect!
Bedankt voor de leuke reacties Ik heb op mijn blog (http://sweethappinez.blogspot.nl/) stap-voor-stap beschreven hoe ik de koekjes gemaakt heb, ik heb alleen geen stap voor stap foto's geplaatst. Ik was zo enthousiast bezig dat ik de belangrijkste stap vergeten was te fotograferen. Dus toen heb ik besloten helemaal geen foto's te plaatsen
Maar met de beschrijving is het ook zeker te doen En mocht je er nog vragen over hebben kan je me altijd mailen
Echt heel erg leuk gedaan! Ik heb voor sinterklaas voor het eerst koekjes gebakken en royal icing gebruikt.. echt zo leuk
Ooohhh, die zijn leuk! Mooi randje onderaan ook.
heel knap gedaan!
Wat een leukerdjes!
Ze zijn erg leuk!!!
Dankjewel allemaal
blijven toch altijd leuke de handschoenen! Zeker als koekje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Winterse Handschoen Koekjes