1

Onderwerp: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

Ik wil graag Hot Chocolate Spoons gaan maken en benieuwd of jullie hier ervaringen mee hebben? Tips? Recepten?
*Kan ik bv de Funcakes flavoured chocolade melts gebruiken? Moet ik dan behalve de chocolade nog ingrediënten toevoegen?
* Kan ik aan melk, puur en witte chocolate nog andere ingrediënten toevoegen bv. caramel?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen :Y.

2

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

Helaas geen ervaring, maar misschien kan je anders alvast op YouTube kijken ?

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

3

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

Misschien dat hier iets bij staat? http://www.pinterest.com/harrietv1975/h … n-a-stick/

4

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

Ik ga ze ook maken, ik wil er bovenop nog wat mini marshmellows op plakken.

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

5

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

Chocolade ganache maken, dit op laten stijven met een stokje er in (want dat bedoel je toch ?) en aan stukjes snijden voor het helemaal hard is geworden.

Als ik ganache over heb geef ik dat mee aan mijn oudste die er er thuis een lepel van in de warme melk doet om zo chocolademelk van te maken.

Christine.

6

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

Karin09 schreef:

Misschien dat hier iets bij staat? http://www.pinterest.com/harrietv1975/h … n-a-stick/

:D Dat is mijn eigen Pinterest-board, eergisteren aangemaakt om vast wat inspiratie op te doen  :D Die heb je al snel gevonden!

7

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

keukentje schreef:

Chocolade ganache maken, dit op laten stijven met een stokje er in (want dat bedoel je toch ?) en aan stukjes snijden voor het helemaal hard is geworden.

Ja, dat bedoel ik. Bedankt voor de tip!

8

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

Misschien nog handiger om de ganache in diepvries vorm te gieten en dan het stokje er in te doen, laten stollen en bij het uit halen heel even de onderkant in heet water om ze er weer makkelijk uit te wippen.

Christine.

9

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

keukentje schreef:

Misschien nog handiger om de ganache in diepvries vorm te gieten en dan het stokje er in te doen, laten stollen en bij het uit halen heel even de onderkant in heet water om ze er weer makkelijk uit te wippen.

Die diepvriesvormpjes had ik inderdaad al in gedachten  ;) !

10

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

Jet1975 schreef:
Karin09 schreef:

Misschien dat hier iets bij staat? http://www.pinterest.com/harrietv1975/h … n-a-stick/

:D Dat is mijn eigen Pinterest-board, eergisteren aangemaakt om vast wat inspiratie op te doen  :D Die heb je al snel gevonden!

:lol:  :lol: sorry...........zag het voorbij komen en dacht yes! dat is het  ;)

11

Re: Hot Chocolate Spoons / Hotchocospoon

Karin09 schreef:

:lol:  :lol: sorry...........zag het voorbij komen en dacht yes! dat is het  ;)

Maakt niets uit, ben juist blij dat jullie meedenken  :Y !!!!