1 Laatst bewerkt door Taartoefje (11-12-2013 14:16)

Onderwerp: Blij met Mickey!!

Afgelopen weekend is deze taart opgehaald. Danny is groot fan van Disney en vooral van Mickey. Daarom kwam deze geboetseerd bovenop.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1424527_400469973416351_179645310_n.jpg

Elke taart is een feestje waard!!   Groetjes, Nancy
www.facebook.com/opentoptaart. :-)

2

Re: Blij met Mickey!!

Wat mooi en strak! Echt perfect. Wat is het precies voor randje dat je hebt gebruikt? Lijken wel schelpjesafdrukken of zo?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

lady-vall schreef:

Wat mooi en strak! Echt perfect. Wat is het precies voor randje dat je hebt gebruikt? Lijken wel schelpjesafdrukken of zo?

Dankjewel!!
Dat kan je maken met je shell-tool, die zit aan de andere kant van je mesje (als je PME-tools of vergelijkbaar hebt).
Je legt een sliert fondant rond de taart (uit de sugargun of met de hand gerold) en je drukt je shell-tool er horizontaal naar beneden in.

Hoop dat ik duidelijk ben  :s

4

Ja ik snap em  :thumb:  Wat leuk bedacht! Maar met een sugangun lukt dat niet denk ik toch? Die geeft niet zulke dikke slierten toch  :think:  En met de hand rollen ben ik niet zo goed in, krijg de sliert nooit even dik overal zeg maar (en dat moet wel een heeeele lange sliert zijn dan  :lol: ). Knap gedaan, ik weet niet of ik het je na doe maar ga het nog eens proberen.

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Ik vind je taart echt top geworden! Wat een gave disneytaart zeg en je mickey is heel goed gelukt!

6

Echt héél gaaf  :thumb:   :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Wat is Mickey goed gelukt zeg!! Leuke, vrolijke taart ook!

8

Mooi strak hoor! Je puzzelplaatjes zijn ook echt super strak!!

9

Erg mooi.

10

lady-vall schreef:

Ja ik snap em  :thumb:  Wat leuk bedacht! Maar met een sugangun lukt dat niet denk ik toch? Die geeft niet zulke dikke slierten toch  :think:  En met de hand rollen ben ik niet zo goed in, krijg de sliert nooit even dik overal zeg maar (en dat moet wel een heeeele lange sliert zijn dan  :lol: ). Knap gedaan, ik weet niet of ik het je na doe maar ga het nog eens proberen.

Ik heb hem met de sugargun gemaakt hoor. Het grootste gat. Dat red je niet helemaal rondom maar als je de slierten goed aansluit en je shelltool gebruikt zie je daar niets meer van hoor.

11

Wat is deze gaaf! En mickey heb je echt goed geboetseerd! Knap!