1

Onderwerp: [FEEDBACK] Best een beetje trots

Op mijn laatste 2 taartjes :) allebei 20cm, de zak van biscuit met speculaaskruiden gevuld met slagroom en pepernoten.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DL7YOQF8.jpg
En de bloembak dubbel gevuld met slagroom met frambozen en frambozenjam, afgesmeerd met ganache. De 50e verjaardag van mijn schoonmoeder was een mooi excuus om mijn nieuwe uitstekers te gebruiken! :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G8EBLMLB.jpg
Bedankt voor het kijken!

2

Re: [FEEDBACK] Best een beetje trots

Echt super leuk die zak en het bloembakje vind ik zo lief mag ik die onthouden?

3

2 hele leuke en mooie taarten  :thumb: !

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Geen feedback, sorry. Vind ze er allebei hartstikke leuk uitzien  :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Leuke taartjes.
Feedback: wat je bloemetjes betreft: die kun je misschien nog wat speelser maken door de blaadjes wat te krullen en bewerken. Echte bloemetjes zijn ook niet helemaal mooi plat....
Verder wel erg leuk gedaan.

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

6

Ziet er mooi uit hoor. Mooi strak ook.
Mijn tip zou zijn om de bloemblaadjes een beetje te bewerken met bijvoorbeeld een baltooltje. Dan worden ze wat levendiger en oogt het taartje wat speelser.
En het touwtje om de zak, heb je dat met een sugargun gemaakt? Dan is het misschien leuk om het schijfje met die 3 rondjes aan elkaar te gebruiken. Als je die sliert draait, lijkt het net een echt touw.,past wel bij zo'n grote zak toch?

7

Ik vind ze erg leuk! Je bloembak is supermooi geworden. Inderdaad de enige feedback die ik heb is om de bloemetjes wat te bewerken maar op deze manier vind ik het ook mooi!

8

Bedankt voor de leuke reacties! :)
@Saskialala: Ik ben helaas geen trotse eigenaar van een sugargun, dus heb het met de hand gerold, was allang al blij dat mn touwtje niet brak ;) Anders zou dat inderdaad erg leuk zijn!
En thanks voor de bloemetjestip dames, kan ik daar weer mooi mee gaan oefenen!