1 Laatst bewerkt door FannyV (08-12-2013 21:26)

Onderwerp: Vraag: ik zoek cupcakepapiertjes

Hallo

Ik maak normaal gezien de traditionele cupcakes in de grootte die er bestaat. Nu heb ik ook de minicupcakes maar die zijn voor mij veel te klein. Ik vond in de Blokker (Belgie) een formaat die tussen de twee ligt en ben er super tevreden over! Ook komen ze niet los en ze zijn mooi. roze,geel,blauw en groen met witte stippen. Maar voor de kerst zou het toch wel iets "mooier" moeten zijn! Daarom vroeg ik me af weet er iemand waar ik diezelfde grootte kan vinden? Ik zocht hier in de webshop maar het zijn ofwel de gote ofwel de zeer kleine(((( Wie o wie weet raad!

Fanny

2

Re: Vraag: ik zoek cupcakepapiertjes

Niemand die me kan helpen???

3

Re: Vraag: ik zoek cupcakepapiertjes

Hoi hoi,

Ik heb de middelmaat van blokker ook gekocht en goed om te horen dat ze fijn zijn, ik heb deze maat verder ook nog nooit gezien,  en ik gebruik aardig wat cupcake papiertjes, mocht ik ze ergens vinden laat ik het je weten.
Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Re: Vraag: ik zoek cupcakepapiertjes

vonn schreef:

Hoi hoi,

Ik heb de middelmaat van blokker ook gekocht en goed om te horen dat ze fijn zijn, ik heb deze maat verder ook nog nooit gezien,  en ik gebruik aardig wat cupcake papiertjes, mocht ik ze ergens vinden laat ik het je weten.
Groetjes Vonn

Bedankt hoor, ik vind ze goed om te gebruiken en ik vind de portie eigenlijk perfect, het is tussen de 2 niet te weinig en niet teveel (de gewone cupcakes vind ik soms iets te groot om op te eten, vandaar dus.
Ik zou ze echt wel willen vinden in andere kleuren zodat ik ze ook kan gebruiken in andere omstandigheden))))

Alvast bedankt hoor
Fanny

5

Re: Vraag: ik zoek cupcakepapiertjes

Ik gebruik die van de Ikea soms als tussen maat, ze hebben een andere vorm maar zet ze gewoon in de cc vorm/blik, gaat prima.

Christine.