1

Onderwerp: Yoshi

Ze wilde graag een klein taartje met een grote Yoshi ;)

Het taartje is 20 cm. Gevuld met chocopasta en Bokkepootjes crème
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YARTJKPS-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LKB3XQ3Z-D.jpg

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

2

Re: Yoshi

Gaaf! yoshi is heel erg mooi gemaakt! Knap zeg. Is hij helemaal van fondant?

3

Vera12345 schreef:

Gaaf! yoshi is heel erg mooi gemaakt! Knap zeg. Is hij helemaal van fondant?

ja hij is helemaal van fondant op een prikker na  ;)  Ze komen hem zo ophalen dus ben benieuwd wat Max ervan vind.... kinderen zijn altijd zo eerlijk en kritisch   heerlijk vind ik dat , die zeggen gewoon wat ze denken

4

Geweldig en wat een strakke taart!!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Ik denk dat hij weinig op te merken heeft hoor!  :Y

6

Dat is een mooie Yoshi! En een èrg strak taartje  :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

wat een leukerd

8

Hij was heel even heel stil....... en barste toen los tegen zijn moeder  dat ze hem niet mocht aansnijden dat hij hem heel wilde laten  :lol:  :lol:  :lol:  Werd boos toen ze zei dat ze dat toch echt wel ging doen. Hij kalmeerde een beetje toen ik zei dat hij Yoshi wel kon bewaren en alleen de taart op kon eten ;)

9

lady-vall schreef:

Geweldig en wat een strakke taart!!!!

Smootheren helpt echt. Deed dat eerst nooit maar dat ie een wereld van verschil. Heb op internet uitgezocht hoe dat eigenlijk moest en moet zeggen dat het steeds beter gaat...

10

Heb je de link daarvan misschien nog?
Ik gebruik mijn smoother ook maar helpt maar een beetje dus misschien doe ik iets niet goed..
Wat een leuke reactie van de jongen, haha gelijk overstuur dat zijn yoshi er straks niet meer is...dan weet je dat je het goed gedaan hebt toch   ;)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

11

Ik vind Yoshi om op te eten zo mooi :D

En je taart is super strak :thumb:

12

Oh wauw, die is echt heel mooi.
Geweldig, zo'n reactie ook.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

13

lady-vall schreef:

Heb je de link daarvan misschien nog?
Ik gebruik mijn smoother ook maar helpt maar een beetje dus misschien doe ik iets niet goed..
Wat een leuke reactie van de jongen, haha gelijk overstuur dat zijn yoshi er straks niet meer is...dan weet je dat je het goed gedaan hebt toch   ;)

eb daar geen link meer van, maar oefening baart kunst. Zal eens even google naar de link

14

Super mooi gemaakt. Lekker strak ook  :Y

Ik denk en kijk in "taart"