1

Onderwerp: Liefdadigheidstaartje

Soms maak ik voor mensen die het niet zo breed hebben een verjaardagstaart voor hun kinderen. Morgen komen ze dit taartje ophalen voor de jarige. Vind het altijd bijzonder om mensen zo gelukkig te maken met een taart!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UX8Y7RWU.jpg
Picachu laad zich op voor de battle hihi

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KFGFW4DK.jpg

Ook erg blij met mijn letter molds van Wilton!

2

Re: Liefdadigheidstaartje

Gaaf gedaan hoor, en wat een super mooi gebaar van je!

(maar hoe kom je aan die opdrachten?
Die mensen vragen dat vast niet zelf aan je, of wel?...)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

3

Vaak gaat het via via, ik ben lid op een FB pagina waar ik vaak spulletjes weggeef die ik over heb. Soms ook wel eens voedingsmiddelen of een kerstpakket ofzo. Daar staan wel eens oproepjes op van mensen. En dan biedt ik het aan. Dat doe je een keer en dan komen mensen zelf vragen. Ik doe het niet meer dan 1x per maand ivm kosten etc. Maar vind het erg leuk om te doen!

4

Wat goed van je!! Niks geeft een beter gevoel dan een kind blij maken met zijn of haar droomtaart, helemaal een kind waarvan de ouders het niet breed hebben. Top  :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

lady-vall schreef:

Wat goed van je!! Niks geeft een beter gevoel dan een kind blij maken met zijn of haar droomtaart, helemaal een kind waarvan de ouders het niet breed hebben. Top  :thumb:

Bedankt! Het is ook heerlijk om te doen! Krijg altijd een lading foto's van de gelukkige jarige. En ik kan weer lekker oefenen!

6

Wat lief! En wat een leuk taartje :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Wat super van je!!  :thumb:  :thumb:

8

Wat goed en lief van je zeg!  :thumb: En je taartje is ook heeel lief!!

9

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

10

Lief taartje. En wat een lief idee van je!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

11

Dankjewel allemaal, ze heeft hem net opgehaald met haar zoon. Ze waren helemaal gelukkig! Daar doen we het voor!

12

Mooi van je! En gaaf hoe hun reactie was...

Tieneke