1

Onderwerp: ik mocht een paar zakken maken...

Misschien niet origineel maar wel leuk:

http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/9d776bed272317623486aeb47f48b689.JPG

http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/d613510131e35147fe240892d22c56d5.JPG

Bedankt voor het kijken :) !

2

Re: ik mocht een paar zakken maken...

Ziet er heel leuk uit zo allemaal bij elkaar.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Leuk gedaan hoor. Ik mag er morgen ook 3 maken.
Ben benieuwd.. Die van jouw zijn in iedergeval erg leuk!

4

ja heb er van de week ook een gemaakt morgen nog een...... Vind het pietje uit de schoorsteen ook geweldig  :thumb:

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

5

Ha, ha, leuk! Dat pietenkoppie boven de schoorsteen uit, super!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

6

Leuk hoor! Wat een werk, zoveel taarten. Bekleed je dat nou met een grote lap die je er van boven omheen drapeert (zoals je zeg maar meestal doet bij een taart) of een wat langere lap die je vanaf de zijkant er omheen drapeert zodat je een naad aan de zijkant hebt en die bovenkant als stof bij elkaar kan binden?  :think:

Maria1000 schreef:

Leuk hoor! Wat een werk, zoveel taarten. Bekleed je dat nou met een grote lap die je er van boven omheen drapeert (zoals je zeg maar meestal doet bij een taart) of een wat langere lap die je vanaf de zijkant er omheen drapeert zodat je een naad aan de zijkant hebt en die bovenkant als stof bij elkaar kan binden?  :think:

De eerste zak heb ik bekleed met een naad aan de zijkant. Hij was dus vanboven echt open. Toen zag ik een zak van een ander waarbij de taart op de 'normale' manier bekleed was en later een randje bovenop gezet was. Dat het ik met de andere zakken gedaan, is veel makkelijker!

Dank!!

8

hartstikke leuk, jammer dat deze leuke tijd morgen weer voorbij is :o

maar dan krijgen we de kerst weer :D

9

Ik vind je schoorsteen echt geweldig!! Dat idee wil ik graag van je "pikken" voor volgend jaar mag dat?

10

Vera12345 schreef:

Ik vind je schoorsteen echt geweldig!! Dat idee wil ik graag van je "pikken" voor volgend jaar mag dat?

Dank je wel! en natuurlijk. (het is niet origineel) Het kiekeboe idee is niet van mij. Google maar eens op bumba taarten bijvoorbeeld. Succes er mee, volgend jaar