Onderwerp: hello kitty figuur van kleurplaat hoe?????
hallo
ik heb ooit ergens gelezen dat je leuke hello kitty figuurtjes kunt maken van een kleurplaat kan het alleen niet meer terug vinden !!!!!! wie o wie kan mij hierbij helpen ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hello kitty figuur van kleurplaat hoe?????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo
ik heb ooit ergens gelezen dat je leuke hello kitty figuurtjes kunt maken van een kleurplaat kan het alleen niet meer terug vinden !!!!!! wie o wie kan mij hierbij helpen ?
Afbeelding zoeken via Google, niet te moeilijke kleurplaat zou ik kiezen als je het voor de eerste keer doet. Een aantal keren uitprinten en 1 in plastic folie doen. Hier komt je fondant/marsepein op. Overige kleurplaat in stukjes knippen (hoofd, jurkje, etc, etc) dit op je uitgerolde fondant leggen en snijden maar. Daarna de stukjes op je in folie gelegde kleurplaat en puzzelen maar! Succes! Ben benieuwd naar het resultaat.
bedankt!!!!!
ga gelijk printen!!! taart is voor verjaardag op 5 dec hoop dat het gaat lukken
Vast wel! Geduldig zijn en randjes klein beetje bevochtigen dat hij mooi aan elkaar plakt.
thanks voor die laatste links, die ga ik ook proberen de volgende keer
ik leg hem altijd een tijdje in de vriezer. Als je hem op de taart wilt doen, uit de vriezer en het hoesje er onderuit pellen en stukje voor stukje je puzzelplaatje op de taart laten glijden.
Het voordeel hiervan is, dat je plaatje niet uit elkaar valt en door het ontdooien blijft die ook gelijk aan de taart plakken en hoef je geen water meer te gebruiken om hem te plakken.
Nadeel; je moet hem meteen op de juiste plek leggen, want verschuiven is er niet meer bij.
Wordt het plaatje niet vies/kleverig/zacht als je 'm in de vriezer doet??? Ik moet voor woensdag een teletubbie plaatje maken, maar ben benieuwd wanneer ik 'm et beste kan maken zonder dat hij echt hard of juist klef wordt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hello kitty figuur van kleurplaat hoe?????