1

Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart

Een hele goede avond!

Nou eindelijk mijn eerste bruidstaart gemaakt en keurig afgeleverd! Dinsdag kreeg ik een berichtje van een bruidje die nog geen bruidstaart had en of ik eventueel nog bereid was om deze te kunnen maken voor 1 december. Om haar te helpen maar ook mezelf een nieuwe uitdaging te geven, de bestelling aangenomen.
Ben als een klein kind de dagen gaan aftellen tot ik dan eindelijk aan de slag kon!
Nog wat onzeker over de juiste planning ben ik maar aan de slag gegaan en zie hier het resultaat! (Foto's zijn niet gemaakt op locatie helaas want het was een prachtige zaal) Alle lagen zijn op verzoek gevuld met slagroom en verse aardbeien!

http://i43.tinypic.com/o8fo8g.jpg

Liefs,
Samira

Ps feedback is altijd welkom! Een aantal van jullie nogmaals bedankt voor de tips!

2

Re: Mijn eerste bruidstaart

Geen feedback, maar complimenten. Wauw....wat een mooie taart!! En dat voor een 1e bruidstaart, geweldig. Ooit hoop ik ook zoiets te kunnen maken :o
Zijn de rozen echt of ook gemaakt?

3

Mooi zeg! Ben ook benieuwd of het echte of suikerrozen zijn!

4

echt heel heel erg mooi  :)

en dat voor je eerste bruidstaart hoe gaan de volgende er dan uitzien? :D

Bedankt voor de complimenten! Maakt mijn dag weer compleet! Het zijn echte rozen. Best wel spannend, vraag mij af of ze er nog zo mooi uit zien en niet slap zijn geworden zonder water.