Onderwerp: Piano ,muziek,mustage, in 1 taart graag.
Nou uhmm de titel zegt 't al
De jonge dame zit onder piano les ,vindt muziek noten lezen en leren geweldig, en gaat ook mee in de mustage hype...of ik daar mee een taart kon maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Piano ,muziek,mustage, in 1 taart graag.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou uhmm de titel zegt 't al
De jonge dame zit onder piano les ,vindt muziek noten lezen en leren geweldig, en gaat ook mee in de mustage hype...of ik daar mee een taart kon maken.
Wat willen mensen toch soms een dingen bij elkaar.
Leuk verwerkt zo! Wat voor ijzerdraadjes gebruik je daar? Heb je dat in een rietje in een beetje marsepein gestoken vanwege het roesten? (Heb zelf net van die dunne bloemijzerdraadjes gekocht, vandaar mijn vraag.
)
Wat willen mensen toch soms een dingen bij elkaar.
Leuk verwerkt zo! Wat voor ijzerdraadjes gebruik je daar? Heb je dat in een rietje in een beetje marsepein gestoken vanwege het roesten? (Heb zelf net van die dunne bloemijzerdraadjes gekocht, vandaar mijn vraag.
)
Ja de draadjes zitten idd in een rietje maar ik had de taart klaar en 2 uurtjes later werd ie al aangesneden dus echt tijd om te roesten hadden ze niet
Ja ik weet niet precies hoe het heet maar ik werk op de bloemen veiling en daar heb je het in allerlei kleuren en het is stevig en je kan het toch zo door knippen en buigen echt ideaal.
Dank je! Handig zeg, dat je het op je werk kan meenemen. 
echt heel mooi en leuk gedaan hoor alles zo bij elkaar 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Piano ,muziek,mustage, in 1 taart graag.