Onderwerp: Snel even kijken naar deze hoor......
..... anders is hij al weer voorbij!!
VVVRRRROOOOOOOAAAAAAAAARRRRRRR
Jongenstaarten zijn echt wèl leuk om te maken
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Snel even kijken naar deze hoor......
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
..... anders is hij al weer voorbij!!
VVVRRRROOOOOOOAAAAAAAAARRRRRRR
Jongenstaarten zijn echt wèl leuk om te maken
Wow gaaf!!
Tis echt mijn droom om ook zulke mooie taarten te maken. Heb zojuist ook weer een taart gemaakt en er zijn zoveel dingen niet goed en mooi aan Word er een beetje down van want ik lees zoveel tips en trucs die ik toepas.. Grr
Nou ja het zal me ooit wel lukken hoop ik. Vandaag trouwens de roos van je workshop gebruikt op de taart, erg mooi!!
Thanks
Enne wat je droom betreft: gewoon NIET opgeven!!
Mijn eerste taarten waren ook echt verre van perfect hoor, en ook deze is niet helemaal vrij van schoonheidsfoutjes hoor.
Ik word niet alleen handiger in taarten, ook in fotograferen
Dit geeft je vast weer moed
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=76727
Echt heel mooi en ik sluit me helemaal aan bij lady-vall
Ben niet jaloers aangelegd maar als ik dit dan zie......
Blijven oefenen dus maar, heb heel de middag over 3 gerbera's zitten doen
maar nogmaals deze kan zo het circuit op, hij is SUPER
Nou ik denk nu komt het hoor.... Maar je taart van de link is heel mooi toch?! De van mij zijn laag, ongelijke hoogte en bobbelig, kruimelig, met fondantscheuren.... Elke keer weer. Had ik maar zon mooi eerste taart nou ik ga stoppen met zielig doen, daar is je topic niet voor haha. Well done
Nou ik denk nu komt het hoor.... Maar je taart van de link is heel mooi toch?! De van mij zijn laag, ongelijke hoogte en bobbelig, kruimelig, met fondantscheuren.... Elke keer weer. Had ik maar zon mooi eerste taart nou ik ga stoppen met zielig doen, daar is je topic niet voor haha. Well done
Ook dat nog, een flippende i pad sorryyyyyyyy!
Gaaf! Ik zal 'm zo aan m'n jongste laten zien; die zal 'm helemaal geweldig vinden.
Thanks voor al die leuke reacties!!
De jongste hier heeft niks met raceauto's en die had er ook geen enkel probleem mee toen de moeder van een vriendje hem kwam halen.
De moeder van het vriendje viel echter stil midden in een zin!
Vond ik ook wel een leuk compliment trouwens
Hij is trouwens gemaakt van luchtige wolkencake (d'r oetker) de choco-vanille variant, gevuld met bananen crème op een laagje bananenconfiture, en afgesmeerd met melkchocolade ganache.
Onwijs stoer, echt een leuke stoere jongenstaart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Snel even kijken naar deze hoor......