Onderwerp: Super zoet
Deze heb ik gemaakt voor een meisje dat op de Nationale Balletacademie in Amsterdam zit. Zij wordt morgen 12. De taart is gevuld met aardbeienjam en vanillecrème.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super zoet
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze heb ik gemaakt voor een meisje dat op de Nationale Balletacademie in Amsterdam zit. Zij wordt morgen 12. De taart is gevuld met aardbeienjam en vanillecrème.
Wauw, wat een prachtige taart en wat een mooie rozen maak jij.
Groetjes Vonn
Jeetje wat zal zij blij zijn met de fantastische taart!
Heel gaaf, zag hem net voorbijkomen!
Heel mooi!!! Wat zal ze blij zijn gweest.
Wow, prachtig weer Tamara. De verhoudingen, de verdeling van de bloemen, kleuren, kortom alles!
Wat een prachtig zoet plaatje/ taartje!
(wanneer begint de workshop rozen maken bij je? )
Ik heb een eerste stap gezet en bij Lupe van het Taartencentrum hier in Zoetermeer gevraagd of ik gebruik zou mogen maken van haar workshopruimte. Wat haar betreft is het prima, ik moet nu vorm gaan geven aan hoe ik de dag wil gaan indelen. Ik wil namelijk een dagworkshop doen, waar we gaan afsmeren/bekleden en een roos maken. Het wordt vermoedelijk februari of maart. Ik ben ermee bezig in ieder geval!
Super zoet.......zeg maar superstrak! Vind het zo leuk dat jij jezelf steeds weer opnieuw uitvind en dan weer strakkere taarten maakt!
Wat leuk Tamara!
We horen/ lezen het dan vanzelf wel hier, wanneer je start.
Ben benieuwd naar wat het worden gaat, spannend hoor!
Heel mooi. Zit er nu fondant om de taarten of heb je deze ergens mee afgesmeerd zoals icing of botercreme gekleurd?
Ik heb een eerste stap gezet en bij Lupe van het Taartencentrum hier in Zoetermeer gevraagd of ik gebruik zou mogen maken van haar workshopruimte. Wat haar betreft is het prima, ik moet nu vorm gaan geven aan hoe ik de dag wil gaan indelen. Ik wil namelijk een dagworkshop doen, waar we gaan afsmeren/bekleden en een roos maken. Het wordt vermoedelijk februari of maart. Ik ben ermee bezig in ieder geval!
Hieperdepiep Tamara, eindelijk!!!! Kan ik me vast opgeven???? (grapje hahaha)
Vooral het afsmeren en bekleden,. oooo ik kan niet wachten.
Geweldige taart trouwens weer! Haast te mooi om waar te zijn!
Tamataartje schreef:Ik heb een eerste stap gezet en bij Lupe van het Taartencentrum hier in Zoetermeer gevraagd of ik gebruik zou mogen maken van haar workshopruimte. Wat haar betreft is het prima, ik moet nu vorm gaan geven aan hoe ik de dag wil gaan indelen. Ik wil namelijk een dagworkshop doen, waar we gaan afsmeren/bekleden en een roos maken. Het wordt vermoedelijk februari of maart. Ik ben ermee bezig in ieder geval!
Hieperdepiep Tamara, eindelijk!!!! Kan ik me vast opgeven???? (grapje hahaha)
Vooral het afsmeren en bekleden,. oooo ik kan niet wachten.Geweldige taart trouwens weer! Haast te mooi om waar te zijn!
Haha echt he, zal ik dan eindelijk eens gaan leren om zulke hoge en strakke taarten te maken ik vind deze echt schitterend. Ill be watching you
Wat een prachtig zoet plaatje/ taartje!
(wanneer begint de workshop rozen maken bij je?
)
Hier sluit ik mij bij aan!
Heel mooi. Zit er nu fondant om de taarten of heb je deze ergens mee afgesmeerd zoals icing of botercreme gekleurd?
Hij is bekleed met fondant.
Dank jullie wel voor de enthousiaste reacties, onwijs leuk
Wauw hij is prachtig!
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kan niet wachten om eindelijk te leren hoe strak te bekleden, ik meld me hierbij alvast aan !!!
ohh echt Tamara, heb je het al eens eerder gevraagd en ben echt super blij dat je dit gaat doen
Weer een prachtige strakke taart helemaal toppie !!!!
Jaaaa, eindelijk! Dé workshop!!!
denise1968 schreef:Heel mooi. Zit er nu fondant om de taarten of heb je deze ergens mee afgesmeerd zoals icing of botercreme gekleurd?
Hij is bekleed met fondant.
Wohw heel knap zo strak
Wauw! Wat zal dat meisje gelukkig zijn!
Dank jullie wel allemaal!
Ik wil gaan beginnen met ongeveer 6 personen, ik geloof dat ik al gelijk volgeboekt zit Leuk hoor, daar word ik nou echt vrolijk van!
Wat een prachtige, snoezige taart.
Super strak en beeldige rozen!
Alvast veel succes en plezier gewenst met je workshops!
Prachtig!!! En zooo strak, geweldig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Super zoet