Onderwerp: Enkele taarten van mij dan.Tis niks vergeleken bij die van jullie!!!!!
Sinterklaastaart luxe,bekleed met marshmallow fondant.niet gevuld(is demo over taartschaal heen bekleed.
Sinterklaastaart bekleed met marsefond,gekleurd met cacao,gevuld met 1 laag specoloos,1 laag witte chocomouse met pepernootkruim
Sinterklaas taart bekleed met 1:1 marsepein(vandaar geen mooi zak model) verdere vulling zelfde als hierboven(speculoos,chocomouse)
Mini slagroomtaartjes.Als test om botercreme roosjes te leren spuiten en ach..ik was toch jarig.hahaha.
Eerste poging tot een jumbo cupcake(siliconen vorm)
Gevuld met marsepein,botercreme met stukjes aardbei,roosjes van botercreme(was ERG machtig om te eten...)
Erg simpel maar ONWIJS lekker als toetje na de bbq.
Zelf gebakken cake en zelf gemaakt roomijs
Mijn kapster wou graag een dames taart voor haar verjaardag.
Tis allemaal niet zo strak geworden als gehoopt,maar wat wil je als het buiten 35 graden is en de taart koel moest blijven ivm de inhoud.Witte chocolademouse met stukjes verse aardbei,aardbeienjam en getrempeerd met aardbeilikeur.
1 van mijn eerste taarten, Halloween/mijn verjaardag.
gevuld met lopende rode saus(loopt er dus uit zodra je hem aansnijdt)
spreekt voor zich toch?
Bekleed met marsepein,niet zwart te krijgen en te goeie kwaliteit om echt strak te worden,familie houd van 1;1 marsepein dus dan gaat smaak boven uiterlijk.
gevuld met aardbeisaus,champagnemousse.
Mijn allerlaatste aanwinst.27-11-2013
Beetje aan het oefenen met het maken van poinsettia bloemen.Tis demo taartje dus niet gevuld.Volgende keer toch echt wat strakker zijn met de teksten.hahaha.
Gr Edwin.