Onderwerp: beetje puzzelen, beetje schilderen , beetje blond en...
wat gepuzzeld, wat geschilderd, blond-amsterdam als inspiratie en stukjes tekst uit de uitnodiging van de jarige 

gevuld met melk en pure chocolade crème en stukjes chocolade
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » beetje puzzelen, beetje schilderen , beetje blond en...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat gepuzzeld, wat geschilderd, blond-amsterdam als inspiratie en stukjes tekst uit de uitnodiging van de jarige 

gevuld met melk en pure chocolade crème en stukjes chocolade
mooi !!
Super! Echt heel mooi! 
beetje puzzelen, beetje schilderen , beetje blond en...
...heel erg mooie taart! 
Heel erg mooi! En wat knap geschilderd zeg! 
thx 
Geweldig!
Supermooi!
Zo knap als je zo kunt schilderen op fondant!
Mij lukt het alleen op een schilderij....
Heel erg mooi zeg!
heel erg leuk en knap gedaan!!
ik kan helemaal niet schilderen ,niet op en taart en niet op iets anders 
Wow, wat een leuke taart! Heel mooi gedaan 
dank je 
Ik vind het echt een leukerd! 
Hoe heb je het schilderen gedaan? Ik kan een beetje schilderen op doek, maar op de taart is het hopeloos mislukt. Heb je tips hoe het egaal van kleur wordt, zonder de penseelstreken?
Gave taart!! Ik zou willen dat ik dat ook kon.. 
Erg mooi!
Super leuke taart. Mooi gedaan. Vulling klinkt spannend. Mag ik misschien het recept. 
Oooooo ....schitterend!!!! 
Gaaf, net een scraptaart

Hoe heb je het schilderen gedaan? Ik kan een beetje schilderen op doek, maar op de taart is het hopeloos mislukt. Heb je tips hoe het egaal van kleur wordt, zonder de penseelstreken?
ik schilder gewoon met dust en als het grotere stukken zijn verdun ik die het liefste met citroensap, dunne lijntjes het liefste met alcohol omdat dat sneller droogt.
goede kwasten wil ook wel helpen, daar zit veel verschil in.
dank je wel weer allemaal voor jullie leuke reacties 
Echt heel mooi 
LaLuub schreef:Hoe heb je het schilderen gedaan? Ik kan een beetje schilderen op doek, maar op de taart is het hopeloos mislukt. Heb je tips hoe het egaal van kleur wordt, zonder de penseelstreken?
ik schilder gewoon met dust en als het grotere stukken zijn verdun ik die het liefste met citroensap, dunne lijntjes het liefste met alcohol omdat dat sneller droogt.
goede kwasten wil ook wel helpen, daar zit veel verschil in.dank je wel weer allemaal voor jullie leuke reacties
Dan deed ik dat dus verkeerd. Ik heb het geprobeerd met de vloeibare kleurstof verdund met alcohol, maar dat was echt niet mooi. Toch maar eens met dust proberen. Dank je wel voor de tip!
sil schreef:LaLuub schreef:Hoe heb je het schilderen gedaan? Ik kan een beetje schilderen op doek, maar op de taart is het hopeloos mislukt. Heb je tips hoe het egaal van kleur wordt, zonder de penseelstreken?
goede kwasten wil ook wel helpen, daar zit veel verschil in.dank je wel weer allemaal voor jullie leuke reacties
Dan deed ik dat dus verkeerd. Ik heb het geprobeerd met de vloeibare kleurstof verdund met alcohol, maar dat was echt niet mooi. Toch maar eens met dust proberen. Dank je wel voor de tip!
geen dank hoor
ik doe het ook wel eens met vloeibare kleurstof maar vind dat ook minder mooi worden dan met dust
Wat een mooie taart! Ik houd van geschilderde taarten en dit is een hele mooie!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » beetje puzzelen, beetje schilderen , beetje blond en...