26

Re: Ja ik kan er weer tegenaan!

Wauw wat een plaatje!

27

weer prachtig!! ik ben fan  :o

28

Weer... super mooi !

29

Mooie kleuren!

Goed dat hij het weer doet (je vinger!). Dan krijgen we weer een mooi beeld  :P

31

Kijk dat vind ik nou zo fijn van dit forum; dat je zomaar dit soort fantastische taartjes tegen komt als je rondneust! Ik ga deze opslaan in mij inspiratiemapje en er zijn minstens 6 dingen die me inspireren in deze taart :Y
Bedankt voor het delen dus  :thumb:

32

Tja...... het wordt steeds moeilijker om een originele opmerking te plaatsen Tamara! dus: prachtig, strak, geweldig leuk ontwerp, knap geboetseerd en ga zo maar door. :thumb:  :thumb:
Bij de volgende taart kopieer ik deze tekst en plak ik het gewoon bij mijn opmerking  ;) :lol:

33

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Tja, dat is een mogelijkheid! Maar dan wel even de volgorde aanpassen, anders valt het zo op  :P

34 Laatst bewerkt door Tamataartje (16-10-2013 19:30)

Dank jullie wel allemaal hè, het blijft leuk om jullie reacties te lezen hoor!  :Y

35

prachtig! En hoe heb je de balletschoentjes gemaakt?

36

De balletschoentjes heb ik gemaakt van gumpaste en met behulp van deze template: http://cdn.cakecentral.com/1/1a/1a2d491 … n_644.jpeg
De neus heb ik opgevuld met een stukje gumpaste.

37

kweenie heeft hellemaal gelijk  in :Y 
Ik denk altijd: deze nieuwe taart van tamataartje is perfect  van alle kanten, alles wat je bedenken kan. Hoe zal de volgende taart van tamataartje er uit zien als deze de perfecte taart is? en ja hoor ! kom weer een nieuwe taart en is ook de perfecte taart in alles wat je bedenken kan. Ik weet hoe dat kan: je bent geboren met dat talent en jou talent is oneindig  :Y
(Is mijn Nederlands goed deze keer?)

38

May, je vleit me enorm  :o
Perfect vind ik een groot woord, maar ik doe altijd mijn best, elke taart weer. Ik heb ooit op de kunstacademie gezeten, grafische vormgeving, dus ontwerpen en perfectionisme zitten wel in mij, ik streef er altijd naar het beste eruit te halen. Maar ook ik maak foutjes hoor (wel eens een hele taart leeggehaald omdat ik de maten verkeerd had aangehouden) en ook mijn taarten hebben achterkanten  ;)

Ik vind het geweldig leuk om jullie complimenten te lezen, het maakt me heel erg blij dat jullie zien hoeveel tijd en aandacht ik er in stop, maar ik ben soms wel een beetje bang of ik wel aan alle verwachtingen kan blijven voldoen. Plaats me alsjeblieft niet op een voetstuk of zo, iedereen hier op dit forum doet zijn uiterste best om iets moois voor iemand anders te maken, toch?

39

tis weer zo'n gave deze taart  ;),helemaal mijn ding weer  :thumb: 
taartgroetjes Carla

40

prachtige taart

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

41

Tamataartje schreef:

May, je vleit me enorm  :o
Perfect vind ik een groot woord, maar ik doe altijd mijn best, elke taart weer. Ik heb ooit op de kunstacademie gezeten, grafische vormgeving, dus ontwerpen en perfectionisme zitten wel in mij, ik streef er altijd naar het beste eruit te halen. Maar ook ik maak foutjes hoor (wel eens een hele taart leeggehaald omdat ik de maten verkeerd had aangehouden) en ook mijn taarten hebben achterkanten  ;)

Ik vind het geweldig leuk om jullie complimenten te lezen, het maakt me heel erg blij dat jullie zien hoeveel tijd en aandacht ik er in stop, maar ik ben soms wel een beetje bang of ik wel aan alle verwachtingen kan blijven voldoen. Plaats me alsjeblieft niet op een voetstuk of zo, iedereen hier op dit forum doet zijn uiterste best om iets moois voor iemand anders te maken, toch?

WIJ plaatsen jou niet op een voetstuk! Dan doen jouw taarten!!! ;)  :)

42

Wat super! Ik moet over een week ook een ballettaart maken, dat template komt als geroepen!

Genieten van rust en ruimte in Friesland? Boek onze vakantiewoning! www.brandemeerhuisje.nl

43

Heb de lettermal net op scrapsjop.nl gevonden

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

44

Ik ben weer zwaar onder de indruk!!

45

Dank jullie wel!