Onderwerp: Zwarte piet cakepops
Ik dacht ook wat zwarte piet cakepops te maken maar wat een baan zeg pfff...
Ik was er snel klaar mee en ga morgen wel verder.
Ik heb ze gemaakt van browniecake.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zwarte piet cakepops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik dacht ook wat zwarte piet cakepops te maken maar wat een baan zeg pfff...
Ik was er snel klaar mee en ga morgen wel verder.
Ik heb ze gemaakt van browniecake.
Erg leuk.
en wa krijg jij een mooi laagje rondom je cakepop....dat vind ik toch zo moeilijk
Erg leuk.
en wa krijg jij een mooi laagje rondom je cakepop....dat vind ik toch zo moeilijk
Dat is denk ik een kwestie van goede chocolade.
Ik gebruik callebautdruppels met een klein scheutje zonnebloemolie erin.
Heb het ook eens met de Côte D'or melk chcoclade geprobeerd maar dat was het niet echt.
Ik vind het soms ook best lastig hoor want bij mij gaat het ook niet altijd goed.
Dan slaat de chocolade weer wit uit en is het volgens mij als ik het goed heb te heet geworden.
veel werk, maar wat zijn ze leuk geworden!
Dankjewel voor jullie leuke reactie
Ik vind ze leuk!!!
Ze zijn echt heel erg leuk geworden! Ben ook jaloers op je choco laagje!
Ik vind ze leuk! Zijn de haartjes en lippen gespoten? Of heb je een sugargun. Spuitwerk wil nog weleens wat tijd schelen, je zou de oogjes er ook mee kunnen doen (van tevoren).
Tieneke
Ik vind ze leuk! Zijn de haartjes en lippen gespoten? Of heb je een sugargun. Spuitwerk wil nog weleens wat tijd schelen, je zou de oogjes er ook mee kunnen doen (van tevoren).
Tieneke
Ik heb niet gespoten want heb niks met spuitwerk
Ik heb dus de inderdaad de sugargun gebruikt en spuiten zal inderdaad veel sneller gaan
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zwarte piet cakepops