1

Onderwerp: De Schrobbelaars [FEEDBACK]

Weer een productie van Buufs-taarten.
De moeder van Ties-78 bestelde een oudejaarstaart en hij moet gevuld worden met Schobbelèrcrème.
Bij het proeven van Schrobbelèr werd deze niet lekker bevonden door Ties. Dus hielden wij ons hart vast.
Nou dat was niet nodig geweest want "de Schrobbelaars" (groepje vrienden) vonden de taart erg lekker en heel mooi.
De man van Ties mocht een dag later ook nog een stukje proeven en hij zei dat hij nog nooit zo'n lekkere vulling had geproefd! dus.... een aanrader.

http://i806.photobucket.com/albums/yy349/RickyenShake/Buufs%20Taarten/IMG_2596.jpg

Hieronder kun je het logo vinden van Schrobbelèr.

http://www.schrobbeler.nl/nl/schrobbeler

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

2

Re: De Schrobbelaars [FEEDBACK]

Ik dacht wat is Schrobbeler, maar na de link te hebben gezien snap ik het. Logo is super netjes nagemaakt :thumb:
Hoe heb je de creme gemaakt?

Zoete groetjes, Inti

3

Dank je wel.
De crème heeft Ties gemaakt, ik denk met funcakesmix.
Mocht het anders zijn laat ik het je nog weten.

Liefs,   Ricky

4

Wauw, knap gemaakt zeg dat logo, echt super ! Kan me voorstellen dat Schrobbeler-liefhebbers dit zeker een lekkere vulling vonden !

Groetjes, Conny

5

Zelfs een niet liefhebber vond 'm heeeeerlijk!

Liefs,   Ricky

6

Wat leuk gedaan zeg!
oh das wat om te onthouden voor mijn man zijn verjaardag! Ipv water dan schobbeler gebruiken bij de bc-mix?

7

jolandaS schreef:

Wat leuk gedaan zeg!
oh das wat om te onthouden voor mijn man zijn verjaardag! Ipv water dan schobbeler gebruiken bij de bc-mix?

Inderdaad! ;)

Liefs,   Ricky

8

Ah super lekker lijkt me :D

9

erg leuke taart, mijn zwager is ook gek op schrobbeler, dus wie weet......... :lol:

groetjes  Jose'

10

Een vriendin van me wil graag ook een taart maken met schrobbeler vulling. We hebben alleen nog noooit funcakesmix gebruikt dus ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen met schrobbeler ipv water. Gaat het dan over de creme of over het biscuit??
Zou het misschien ook op een andere manier te maken zijn? Zonder funcakes??

11

Hoe maak je die creme dan??

groetjes yvon

12

Ik ken het drankje. Heerlijk!

leuk de taart!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

13

MaartjeS schreef:

Een vriendin van me wil graag ook een taart maken met schrobbeler vulling. We hebben alleen nog noooit funcakesmix gebruikt dus ik snap niet helemaal wat jullie bedoelen met schrobbeler ipv water. Gaat het dan over de creme of over het biscuit??
Zou het misschien ook op een andere manier te maken zijn? Zonder funcakes??

De Funcakes botercrème mix bedoel ik. Als je 250 gram boter gebruikt dan moet je bij de mix 200 ml water toevoegen. In plaats van water gebruik ik een lekker drankje. Bailey's of Schrobbeler of Malibu of iets anders lekkers. Dit moet je dan een uur laten staan en dan mixen met de boter.

Liefs,   Ricky

14

http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley4164.gif   :lol:  :lol:  :lol:

groetjes yvon

15

oh my god dit word volgens mij een taart voor mij al moet ik uit gaan kijken , een flesje schrob gaat er wel in komende weekenden maar dan ook nog taart dus hop hop hop maar een paar doosjes extra inslaan hihi,
dus 250 gr boter 200 gr mix en 200 ml schrobbeler, (of is 150 schrob beter)

ik begin al te water tanden