1

Onderwerp: Giant Christmas Snowflake cookie

Wekenlang heb ik lopen zoeken naar de uitsteker, ik stond eigenlijk al op het punt om hem dan maar in de USA aan te schaffen met veel te hoge verzendkosten. Loop ik gisteren bij Dille en Kamille naar binnen.........lag hij daar zomaar tussen de bakspulletjes!! Je snapt het al, vandaag direct mee aan de gang gegaan dus!

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/p480x480/1452023_363740510430127_377968816_n.jpg

De vanille cookie is 18cm doorsnede en dus versierd met fondant in licht blauw welke ik gedust heb, versieringen ook van fondant en steeds in andere bijpassen tintjes. goed verpakt is deze nog redelijk lang houdbaar en blijft ie lekker

Nu nog de andere Giant Cookie uitsteker zien te vinden die ik nog graag wil, wie weet heb ik nog een keertje mazzel

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Giant Christmas Snowflake cookie

Super leuk

3

Gaaf! En idd. giant... Smakelijk  ;)

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4

Wauw vind hem geweldig mooi

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Dank jullie wel, ik vnd hem zelf eigenlijk ook wel mooi geworden, de mogelijkheden zijn legio,een sneeuwvlokje hoeft niet perse wit te zijn toch  :D  :D

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Dat is nog eens geluk hebben! Dat je hem daar zomaar tegenkomt! Superleuk!

7

Ja, alleen nu nog de andere vinden die ik ook nog graag wil hebben

8

Erg mooi! Ik vind fondant ook veel mooier dan icing op een koekje, maar de koekjes worden dan zo zacht.
Welk recept gebruik jij als ik vragen mag?

9

ik gebruik het recept voor vanille koekjes van de koekenbakkers, als ze deze goed laat afkoelen en de fondant plakt met (een minimale hoeveelheid) piping gel, vervolgens goed laat drogen en het koekje dan luchtdicht verpakt, gaat het prima.

Ik heb hier andere koekjes liggen die ik als test zo heb gemaakt, half oktober al, en deze zitten in een zakje verpakt, ze smaken nog steeds prima, al gaan ze binnenkort wel richting prullenbak, maar was meer om te testen hoe of wat

Het recept van de koekenbakkers voor koekhuisjes kun je ook gebruiken, dat is wat steviger

10

Wow! Echt heel bijzonder!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

11 Laatst bewerkt door jo-oosie (26-11-2013 06:44)

Seefje schreef:

Erg mooi! Ik vind fondant ook veel mooier dan icing op een koekje, maar de koekjes worden dan zo zacht.
Welk recept gebruik jij als ik vragen mag?

Je kunt de fondant er ook met gesmolten chocolade opplakken, gaat ook goed....

Tigrasas,  wat is dat een mooie KOEK !!   Kunstwerk op zich....   :thumb:

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

12

Dank jullie wel voor de complimenten!