Onderwerp: 50 jaar getrouwd
Voor het eerst in tijden weer een stapel gemaakt. Dit keer voor mijn schoonouders 50 jarig huwelijksdag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 50 jaar getrouwd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst in tijden weer een stapel gemaakt. Dit keer voor mijn schoonouders 50 jarig huwelijksdag
Mooi gemaakt! En gefeliciteerd met je schoonouders jubileum!
Mooie taart!!
Mijn schoonouders zijn deze week ook 50 jaar getrouwd en ook ik ga een taart voor ze maken. Maar voor mij wordt dit de eerste keer dat ik een taart ga maken met fondant en decoraties. So wish me luck!
Mooie taart!!
Mijn schoonouders zijn deze week ook 50 jaar getrouwd en ook ik ga een taart voor ze maken. Maar voor mij wordt dit de eerste keer dat ik een taart ga maken met fondant en decoraties. So wish me luck!
Goed rond kijken hier op deze site, daar haal ik ook zoveel tips vanaf, dan gaat het vast lukken!
Mooie taart!!
Goed rond kijken hier op deze site, daar haal ik ook zoveel tips vanaf, dan gaat het vast lukken!
Mooi gemaakt! En gefeliciteerd met je schoonouders jubileum!
Dank je wel
Mooi taart!
Ik gavoor het eerst een stapeltaart maken en dan ook nog gelijk een bruidstaart... spannend!!!
De taartkarton tussen de lagen moet even groot of iets kleiner zijn dan de taart die erop komt toch he?
Heb je nog tips voor mijn eerste stapeltaart?
Mooi taart!
Ik gavoor het eerst een stapeltaart maken en dan ook nog gelijk een bruidstaart... spannend!!!De taartkarton tussen de lagen moet even groot of iets kleiner zijn dan de taart die erop komt toch he?
Heb je nog tips voor mijn eerste stapeltaart?
Beetje late reactie sorry.
Mijn eerste bruidstaart was een drie laags en ik durfde hem niet te stapelen ivm vervoer en de warmte.
Ik heb toen een standaard gevonden voor drie losse lagen. Heb wel vaker een stapel van twee gemaakt en dan gebruik ik een karton dat ik net iets kleiner knip. Ik gebruik soms stokjes van hout, maar ook soms kitkat. Veel dingen die ik voor het eerst doe zoek ik hier op het forum op, beetje van mezelf en beetje van het forum hahaha.
Echt heel mooi
En van harte gefeliciteerd met het jubileum van je schoonouders
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 50 jaar getrouwd