Onderwerp: Een nieuwe woning voor mijn nichtje.
Mijn nichtje heeft een nieuwe woning en ze houd een klein feestje en voreg of we wilde komen.
Dan kan ik natuurlijk niet zonder taartje komen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een nieuwe woning voor mijn nichtje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn nichtje heeft een nieuwe woning en ze houd een klein feestje en voreg of we wilde komen.
Dan kan ik natuurlijk niet zonder taartje komen.

heel erg mooi 
wowww mooi....schitterende rozen 
wowww mooi....schitterende rozen
Hartelijk dank maar de rozen komen uit een mal van Karen davies hoor
Dus niks moeilijks aan 
Wauw, prachtig!
De rozen komen dan wel uit een mal, maar dat mooie kleurverloop heb je toch echt zelf gedaan, echt heel mooi.
Wauw, prachtig!
De rozen komen dan wel uit een mal, maar dat mooie kleurverloop heb je toch echt zelf gedaan, echt heel mooi.
Hartelijk dank voor je leuke reactie en ja dat heeft Karen niet gedaan 
Echt heel erg mooi, wat voor techniek heb je gebruikt om de fondant zo mooi te laten verlopen?
Echt heel erg mooi, wat voor techniek heb je gebruikt om de fondant zo mooi te laten verlopen?
Het is marsepein want ik gebruik nooit fondant
Maar het is heel simpel hoor, ik heb gewoon in het midden van de mal een stukje witte marsepein gelegd, daar omheen een stukje roze en daar omheen weer een stukje ietsje donkerder roze maar dat verschil zie je bijna niet van de twee kleuren roze.
Katja1604 schreef:Wauw, prachtig!
De rozen komen dan wel uit een mal, maar dat mooie kleurverloop heb je toch echt zelf gedaan, echt heel mooi.Hartelijk dank voor je leuke reactie en ja dat heeft Karen niet gedaan
alles van jouw en een heeeel klein beetje van Karen ....ik blijf m mooi vinden
dollelollypop schreef:Katja1604 schreef:Wauw, prachtig!
De rozen komen dan wel uit een mal, maar dat mooie kleurverloop heb je toch echt zelf gedaan, echt heel mooi.Hartelijk dank voor je leuke reactie en ja dat heeft Karen niet gedaan
alles van jouw en een heeeel klein beetje van Karen ....ik blijf m mooi vinden
Dankjewel
Heel mooi die roos, ook al uit een mal. Je hebt er toch iets van jezelf van gemaakt.
Verder leuke kleuren!
Bedankt voor je uitleg!
Bedankt voor je uitleg!
Graag gedaan en als je nog vragen hebt dan stel ze gerust hoor 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een nieuwe woning voor mijn nichtje.