Onderwerp: Even her intro dan maar

Dag allemaal.

Mijn naam is Edwin Nieuwenhuis uit Lelystad.
Ja zeker..1 van de weinige heren op dit forum volgens mij.

Ik ben zelf al JAAAAAAAAAAREN op dit forum maar toen onder een andere naam die ik zelf al niet eens meer weet.

Echt veel heb ik nooit te melden gehad hoor,ik ben hier voornamelijk om te leren en lezen van anderen.Alleen als ik echt ergens zeker van ben dan reageer ik op vragen van anderen want ik anderen geen verkeerde info geven.

Er zijn hier genoeg dames die 10000den keren meer verstand van zaken hebben dan ikzelf..vandaar.

Even iets snel over mijzelf dan.
Al jaren gek op knutselen in de keuken(brood,cake,taart,koekjes,hondenkoekjes,hapjes,5 gangen diner noem maar op)

Sinds mei 2012 ben ik helaas werkzoekende geworden en dat ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds.
Eerst kon ik mijn hobby in de keuken nog wel blijven uitvoeren maar jullie weten als geen ander dat het een dure hobby is.
Ik maakte voor iedereen altijd alles gratis want ik deed het voor het plezier.
Maar jullie zullen begrijpen dat die tijden geweest zijn.

Per mei 2013 heb ik me laten inschrijven bij de kvk en nu vraag ik er dus ook een kleine vergoeding voor.
Niet om rijk mee te worden,niet om beroemd mee te worden want (helaas) zijn daar al teveel thuisbakkers voor tegenwoordig.(ik gun het ze wel hoor!!! ben gewoon jalours hahaha)

Nou niet denken dat ik 100den taarten per jaar maak hoor!!! hahah...Ik heb tot nu toe nog maar 3 opdrachten gehad...
waarvan 1 van mijn kapster en 2 van familieleden.hahaha.
Ik heb dan ook nog nergens reclame ofzo gemaakt.
..mijn familie vind dat ik het wel moet doen maar zelf ben ik nog veel te onzeker over de afwerking van mijn taarten..

.Als ik de meeste van jullie zie dan schaam ik me ervoor om zelfs maar de kosten van ingrediënten terug te vragen hahaha.
Langzaamaan ben ik wel bezig om een site op te bouwen en een gelijknamige facebook pagina.
Ach...gebruik even google en je komt ze wel tegen(hint....er bestaat nog een Edwin Nieuwenhuis als fotograaf..dat ben ik dus NIET)

Ik zal deze week wat foto's in de parade zetten.

Afgelopen oktober heb ik een wilton 1 cursus gevolgd in Elburg(zal niet zeggen waar).
DAMND wat is dat leuk zeg!!! jammer dat de vervolg cursus zo duur is....Maar veel opdrachten zien te vinden zodat ik daar voor kan gaan sparen dan.hahaha.

Mocht je vragen hebben of wat dan ook...stel ze gerust!!!!!
Als ik geen antwoord wil geven of niet weet dan laat ik het weten.hahaha.

Groeten en wie weet tot mails/chats/ziens

Edwin Nieuwenhuis-Lelystad
Eddiescakecompany

2

Re: Even her intro dan maar

Nou Edwin, welkom (terug) zou ik zeggen en ben benieuwd naar de taarten die je hebt gemaakt.

Groetjes, petra

Re: Even her intro dan maar

Welkom eddie!!! En showen die taarten!!