1

Onderwerp: callebaut fondant per kilo

De titel zegt het al. Wie weet waar ik de callebaut fondant(webshop) per kilo kan kopen. Ik maak niet zo heel veel taarten, dus een emmer van 7 kilo is voor mij teveel. Ik kan wel webshops vinden, maar die zijn in Belgie. Dan worden de verzendkosten wel erg hoog.

2 Laatst bewerkt door annick67 (25-10-2013 21:33)

Re: callebaut fondant per kilo

Callebaut wordt ook in emmertjes van 2,5 kilo verkocht. Bij mijn weten niet per losse kilo.

(Ik kan me natuurlijk vergissen hoor.....  :o )

3 Laatst bewerkt door pennyroyaltea (26-10-2013 00:21)

Re: callebaut fondant per kilo

edit: sorry lees nu pas dat het om de fondant gaat

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

4

Re: callebaut fondant per kilo

Even een upje

5

Re: callebaut fondant per kilo

Ik heb het wel altijd gehad per losse kilo werd speciaal voor ons verpakt maar helaas niet meer kosten waren te hoog. Hij is er wel in 2,5 kilo en natuurlijk in de 7 kilo.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

6

Re: callebaut fondant per kilo

kicsi schreef:

Ik heb het wel altijd gehad per losse kilo werd speciaal voor ons verpakt maar helaas niet meer kosten waren te hoog. Hij is er wel in 2,5 kilo en natuurlijk in de 7 kilo.

Ik kan hem op je website alleen vinden in 7 kilo verpakking.

7

Re: callebaut fondant per kilo

up!!

8

Re: callebaut fondant per kilo

2,5 kg verkopen ze bij taartwinkeltje.nl

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

9

Re: callebaut fondant per kilo

cakebym schreef:

2,5 kg verkopen ze bij taartwinkeltje.nl

Gevonden. Dankje, alleen.... Bij de 7 kilo verpakking staat callebaut fondant, en bij de 2.5 kg staat premium white icing paste. Is dit hetzelfde?

10

Re: callebaut fondant per kilo

Gevonden. Dankje, alleen.... Bij de 7 kilo verpakking staat callebaut fondant, en bij de 2.5 kg staat premium white icing paste. Is dit hetzelfde?

Als ik de ingredienten bekijk wel. De webshop hier heeft 'm trouwens ook. Anders even bellen/mailen?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

11

Re: callebaut fondant per kilo

anja66 schreef:
cakebym schreef:

2,5 kg verkopen ze bij taartwinkeltje.nl

Gevonden. Dankje, alleen.... Bij de 7 kilo verpakking staat callebaut fondant, en bij de 2.5 kg staat premium white icing paste. Is dit hetzelfde?

Ja hoor, dat is dezelfde als in de 7 kilo-verpakking.

12

Re: callebaut fondant per kilo

cakebym schreef:

Gevonden. Dankje, alleen.... Bij de 7 kilo verpakking staat callebaut fondant, en bij de 2.5 kg staat premium white icing paste. Is dit hetzelfde?

Als ik de ingredienten bekijk wel. De webshop hier heeft 'm trouwens ook. Anders even bellen/mailen?

Haha, zat er dus met m'n neus bovenop. Had hier wel eens gezocht, maar de laatste tijd niet.