Re: Bakker Fred heeft last van muizen in z'n bakkerijtje!
Hij is weer supergaaf geworden, en jullie boek ook echt super
Groetjes es
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bakker Fred heeft last van muizen in z'n bakkerijtje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is weer supergaaf geworden, en jullie boek ook echt super
Groetjes es
Bedankt allemaal voor de lieve reacties!
Oh... ik ben verliefd! Wat een plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje
Super super super gaaf!!!!
Hoe bedenk je het??
En complimenten voor jullie boek!
Heb hem vorige week aangeschaft
wat een geweldige taart
Wauw!
Fantastisch!! :-) Wat een KUNSTWERK!
Pfff ik word er helemaal jaloers van. Hoe gaaf!
Maar vraagje: hoe krijg je dat staande poppetje dat hij ook echt blijft staan? Bij mij zakken ze of door hun benen (ik gebruik wel prikkers erin), of ik moet ze liggend laten drogen en dan worden ze plat aan de onderkant, of ik maak ze van gumpaste, maar dan nog... :-S
Nogmaals, echt heel erg mooi!!!
Groetjes!!
Jee, wat maak jij mooie taarten!! (ben net op zoek gegaan naar nog meer van jou hier op het forum). Ben echt wel zwaar onder de indruk hoor!!!
Wat ontzettend leuk
Pfff ik word er helemaal jaloers van. Hoe gaaf!
Maar vraagje: hoe krijg je dat staande poppetje dat hij ook echt blijft staan? Bij mij zakken ze of door hun benen (ik gebruik wel prikkers erin), of ik moet ze liggend laten drogen en dan worden ze plat aan de onderkant, of ik maak ze van gumpaste, maar dan nog... :-SNogmaals, echt heel erg mooi!!!
Groetjes!!
Dankjewel! In ons boek Kruimeldiefjes staat helemaal stap-voor-stap uitgelegd hoe je onze staande kruimeldiefjes moet maken.
zucht dat is nou eens een taart... wow te zonde om hem aan te snijden.. slik
Wow wat een prachtig geheel.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bakker Fred heeft last van muizen in z'n bakkerijtje!