Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik wist eerst ook niet goed of ik wel aan deze mal wilde beginnen, maar vond het toch erg leuk. Dus ik kan me voorstellen dat jullie het ook willen proberen.
Siena: ik vond de sugar veil erg duur en heb gehoord dat de mix hiervan niet fijn is om mee te werken. sweet lace lijkt me ook leuk om te proberen. De magic decor had ik eerder gezien dan de sweet lace en weer gehoord dat het vrij makkelijk was om mee te werken. Ik heb nu ook een mal besteld van sweet lace express, ik ben benieuwd hoe deze is. Volgens mij kun je de mix en mal van verschillende merken wel combineren, maar ik heb het nog niet geprobeerd. Volgens mij zijn ze alledrie wel vergelijkbaar.
Het is trouwens echt makkelijk om te gebruiken! De mix maak je heel makkelijk met water aan. Daarna strijk je het over de mat, dit moet je even goed doen. Dan laat je het gewoon een nacht ofzo drogen. De volgende ochtend trek je het er zo uit.
Als je het te snel probeert, gaat het wel makkelijker kapot. Dan is het nog te elastisch.
Knuffelkonijn: hier een link van de mat die ik gebruikt heb!
http://www.liescakeshop.nl/a-30052502/m … mat-tmd01/