1

Onderwerp: Vintage, teal, stroken....

Dat was de wens van een collega van mijn man en zijn vriendin voor hun bruidstaart. Ze hadden een voorbeeld doorgestuurd, alleen moest de kleur donkerder en meer naar Teal toe, de bloemen ivoorwit en goed voor 35-40 personen.

De juiste kleur krijgen was nog even een dingetje, uiteindelijk gaf teal van Americolor toch het mooiste resultaat. Veel fondant gekleurd dus  :P
De taarten zijn vrij hoog geworden (elk ca 12 cm) en gevuld met witte chocoladecreme en frambozen. Ik heb de taarten eerst zo dun mogelijk bekleed en daarna uitgemeten waar de stroken moesten komen en zo opgeplakt. Ze waren er blij mee!

http://i43.tinypic.com/2pre647.jpg

2

Re: Vintage, teal, stroken....

Mooi hoor!

groetjes Hanneke

3

mooi zeg!
Ik zie dat jij ook zelf een taartplateau hebt gemaakt met het dienblad van de action! leuk..ik heb hem ook...

4

Wat een prachtige kleur!
De taart is super, wel jammer dat je geen lintje of zoiets om de cakedrum hebt gedaan. Dat had hem helemaal afgemaakt.

5

Prachtig!
Hele mooie kleur ook dat Teal.

Ik denk trouwens wel dat er een lint om de cakedrum zit hoor.  ;)

6

Heel mooi gemaakt!

en wat dapper om zo'n grote taart op zo'n kleine standaard te zetten.
(hij staat met zijn gewicht op een heel klein vlak)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7

mmaas schreef:

Wat een prachtige kleur!
De taart is super, wel jammer dat je geen lintje of zoiets om de cakedrum hebt gedaan. Dat had hem helemaal afgemaakt.

Er zit een kanten randje om de cakedrum  ;)

8

Milis schreef:

Prachtig!
Hele mooie kleur ook dat Teal.

Ik denk trouwens wel dat er een lint om de cakedrum zit hoor.  ;)

Goed gezien  :thumb:

9

Siena schreef:

Heel mooi gemaakt!

Dat was zeker heel dapper, heb hem er ook alleen voor de foto even snel op gehad. Ik had ook zo'n standaard gemaakt voor het bruidspaar, maar heb een andere, stevige, te leen mee gegeven. Durfde het niet aan dat hij op die zelfgemaakte zou staan...

10

Ik heb hem ook gemaakt, en heel eenvoudig verstevigd.
Ik heb er onderaan nl nog een grotere ronde plaat onder gelijmd,
dan heeft hij meer draagvlak.

(maar denk dat ik dan alsnog geen 3hoge taart erop zou zetten,
voor lange tijd dan)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

11

wat een gave  :thumb:
taartgroetjes Carla

12

Thanks!

13

fruitcake schreef:
Siena schreef:

Heel mooi gemaakt!

Dat was zeker heel dapper, heb hem er ook alleen voor de foto even snel op gehad. Ik had ook zo'n standaard gemaakt voor het bruidspaar, maar heb een andere, stevige, te leen mee gegeven. Durfde het niet aan dat hij op die zelfgemaakte zou staan...

Ik gebruik 'm ook alleen voor foto's en dummies, anders is het wel heel wankel. Mooie taart hoor, ik hou erg van die kleurencombi  :)

14

fruitcake schreef:
mmaas schreef:

Wat een prachtige kleur!

Er zit een kanten randje om de cakedrum  ;)

Oeps, ik had mijn ogen even in mijn achterzak denk ik.  O-)

15

Wauw wat een mooie taart! Mag ik vragen hoe je de taartstandaard heb gemaakt? Ik zoek namelijk ook nog steeds een leuk maar, graag niet te duur ;) !!

16

evita schreef:

Wauw wat een mooie taart! Mag ik vragen hoe je de taartstandaard heb gemaakt? Ik zoek namelijk ook nog steeds een leuk maar, graag niet te duur ;) !!

De standaard is gemaakt van een dienblad en een kaarsenstandaard van de Action die ik wit heb gespoten en daarna vast heb gelijmd met montagekit. Het is echter een licht standaardje, dus niet geschikt voor zware taarten zoals deze, maar wel leuk voor kleine taartjes en cupcakes.

17

leuk om te zien hoe iedereen het idee van die plateau heeft overgeneomen :cool: 

nice cake!