Onderwerp: Stapel taart met een springerle mould...
Sommige hebben hem misschien al gespot bij T&T maar ik dacht show hem hier ook nog even als inspiratie...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapel taart met een springerle mould...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Sommige hebben hem misschien al gespot bij T&T maar ik dacht show hem hier ook nog even als inspiratie...
Wat bijzonder zeg!
Wow wat ontzettend mooi zeg!
Heb je dat met een mold gedaan?
Wow wat ontzettend mooi zeg!
![]()
![]()
Heb je dat met een mold gedaan?
Zie titel hij is erg mooi zeg!!!
Erg mooi!
Ik vind je bloemen ook echt prachtig.
heel erg mooi
Bedankt allemaal...
Inderdaad gemaakt met een mould.
De rozen zijn ook heel gemakkelijk. Het zijn rolrozen
Het zijn rolrozen
![]()
Huh
Hoe heb je dat dan gedaan?
Bedankt allemaal...
De rozen zijn ook heel gemakkelijk. Het zijn rolrozen![]()
Als je zoiets kan maken door enkel te rollen..ben ook wel heel benieuwd nu ik zeg een how to
???
Bedankt allemaal...
De rozen zijn ook heel gemakkelijk. Het zijn rolrozen![]()
En hoe maak je die dan?
Nou ja enkel rollen is het niet, maar het is wel heel makkelijk. Ik heb geen tijd om een how to te maken dus ik probeer het even uit te leggen.
Met de garret frill cutter (FMM) steek je een geribbelde cirkel uit met een gat erin. De rand is dan ongeveer 1,5 cm (ik heb volgens mij de op 1 na grootste cirkel erin gelaten), snijdt hem op een plek door en frill de randen met de Tool 12 Petal Veiner/Frill/Mouth (JEM). Zo maak je er 3. Dan begin je met het oprollen van 1 strook en leg er steeds een strook bij. Tot dat je roos klaar is. Snijdt het teveel aan de onderkant weg.
Zou dat ook met de straight frill cutter kunnen? Of is het juist zo mooi omdat de rand van de garret frill cutter al wat rond loopt?
De uitleg is trouwens al heel duidelijk hoor
Zou dat ook met de straight frill cutter kunnen? Of is het juist zo mooi omdat de rand van de garret frill cutter al wat rond loopt?
De uitleg is trouwens al heel duidelijk hoor
Denk het wel hoor, gewoon proberen met een restje fondant
Fijn dat je het begrijpt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapel taart met een springerle mould...