1

Onderwerp: Bruidstaart

Mijn eerste bruidstaart. Zo fijn om mee te kunnen werken aan een onvergetelijke dag...

Bibi's bakery

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1252_438443702920655_662647714_n.jpg

2

Re: Bruidstaart

Wat een mooie taart!

heb je een foto van bovenaf van de bloem?
hij ziet er gaaf uit!

als ik vragen mag,
waarom heb je de onderste taart voor de helft met de press ice gedaan,
en niet helemaal?

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

3

O, vergeet ik helemaal,
heb je de onderste parel rand gespoten?
het lijkt er wel op, wat een werk dan zeg!
(zo en zo al die stipjes, maar wel mooi)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

4

Geweldig mooi.
Ik vind het erg mooi dat de onderste taart maar voor de helft met de press ice is gedaan, zou ik zelf denk ik ook voor gekozen hebben...kwestie van smaak dus denk ik....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Hallo Bianca en Siena,

heel erg bedankt voor jullie leuke reacties! :D

Ik vond het juist wel mooi om alleen een onderste rand te spuiten en niet de hele taart. Dat leek me te druk worden. Maar heel eerlijk speelde ook een rol dat ik het uit de hand spoot en me realiseerde dat als ik het niet recht spoot, ik de hele taart verpeste  :/ . Dus een combinatie van angst en smaak haha.

6

Mooi en dat spuiten met icing moet je geen bibberhand voor hebben. Ik durf me daar nog niet aan te wagen. Die topper vind ik ook super  :Y

Ik denk en kijk in "taart"

Anita, als je het mooi vindt, dan moet je het gewoon doen. Begin anders met een cupcake of koekje.

Ik ben begonnen mij koekjes te bespuiten en het viel mij toen enorm mee. Ik heb ook workshops hierin gegeven en na de eerste 2 bibberige koekjes, had echt iedereen het onder de knie. Dus heb vertrouwen in jezelf.

Alleen de juiste dikte van glazuur vinden is belangrijk. als het te dik is dan breekt het, als het te dun is loopt het weg. Daartussen in moet je dus zitten. Heel veel plezier ermee! :)

8

Bibi's Bakery schreef:

Anita, als je het mooi vindt, dan moet je het gewoon doen. Begin anders met een cupcake of koekje.

Ik ben begonnen mij koekjes te bespuiten en het viel mij toen enorm mee. Ik heb ook workshops hierin gegeven en na de eerste 2 bibberige koekjes, had echt iedereen het onder de knie. Dus heb vertrouwen in jezelf.

Alleen de juiste dikte van glazuur vinden is belangrijk. als het te dik is dan breekt het, als het te dun is loopt het weg. Daartussen in moet je dus zitten. Heel veel plezier ermee! :)

Dank je wel voor je info. Ja ik moet het gewoon proberen, zal dat echt binnenkort doen  :Y

Ik denk en kijk in "taart"