Onderwerp: Mijn allereerste Barbietaart
Mijn eerste barbie taart in de kleur roze.
Na veel tips gelezen te hebben gisteren begonnen en moet zeggen het valt me erg mee vond het wel makkelijk gaan.

http://willekes-taart-design.webklik.nl/page/homepage
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn allereerste Barbietaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste barbie taart in de kleur roze.
Na veel tips gelezen te hebben gisteren begonnen en moet zeggen het valt me erg mee vond het wel makkelijk gaan.

Ze is mooi geworden, met die lijntjes en bloemetjes en strak bekleed. Ik vind je foto ook mooi verzorgd qua kleuren en met die gekleurde pareltjes ervoor gestrooid.
Tieneke
Dank je wel!! Vind het altijd leuk om de taarten zo op de foto te zetten werk vaak met gekleurde pareltjes of gekleurd suiker.
Zij ziet er erg mooi uit! 
Dank je wel!!
Heb je voor deze taart een pin popje gebruikt of een 'hele' barbie?
Ik heb een hele barbie gebruikt wel de beentjes eraf gehaald en deze meegegeven aan de klant zodat het meisje nog met de barbie kan spelen.
Echt heel erg mooi gedaan en inderdaad de foto is ook heel mooi (kan ik nog wat van leren
)
Is gewoon een wit behangetje dit ik over een plank hang die op de stoel tegen de tafel aan staat en dan de taart erop zetten en de strooisels erlangs en foto's maken!!
Het behang laat ik ook over de tafel heen lopen zodat je ook onder de taart een wit vlak heb.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn allereerste Barbietaart