Onderwerp: Vrolijke verjaardagstaarten
Hier zijn een paar van de verjaardagstaarten die ik heb gemaakt.
Deze eerste taart heb ik gemaakt voor een hele lieve dame die gek ik op haar hond en poes.

deze Diego taart heb ik gemaakt voor een jongetje dat graag naar Diego keek.

Deze Flintstone taart, was hilarisch om te maken. Zo leuk om iets te maken, wat ik zelf kende zonder het eerst te moeten googlen 

Een jungle taart voor een klein meisje, vandaar de roze slippertjes voor de olifant 

Brandweerman Sam. Dit was echt een dramataart. Alles ging mis. De fondant scheurde en bleef scheuren. Pas na de 4e keer lukte het. Toen was brandweerman Sam omgevallen, met een grote scheur in de taart als gevolg. Pfff, wat was ik blij dat deze taart klaar was.

En ten slotte een piratentaart. Ook deze taart lukte niet direct. Ik heb hem uitgesneden en met ganache bekleed. maar hij was topzwaar en begon in het midden te scheuren toen ik de fondanten plankjes (plankje voor plankje) begon vast te plakken. Een colafles heeft als steun gediend in de koelkast, toen ging de chocolade stollen en was de taart gered (pfff)

Al doende leer ik, met vallen en opstaan.
Bibi's Bakery
en zooooo verslavend, toch?
Super leuke taarten geworden! Aan brandweerman Sam mag ik me volgende week ook gaan begeven! Hoop dat hij net zo mooi gaat worden
Uiteindelijk vond ik het wel heel leuk om te maken.