Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, Bumba en Fairy cake
Pagina's 1
wow!!!!
Wow, allemaal mooi en superstrak. Mooie kleuren ook.
Gave taarten!
Vraagje hoe heb je de muts van bumba gemaakt en bevestigd?
Wat een leuke taarten. De topper op de bruidstaart is erg mooi!
Thnx ladies!
Gave taarten!
Vraagje hoe heb je de muts van bumba gemaakt en bevestigd?
Ik heb van stevig papier eerst de muts gemaakt en dat als "mal" gebruikt om met een lapje fondant met tylose er doorheen (wel iets dikker uitgerold) de muts omheen te maken. Aan de achterkant is dan ook een naad te zien die ik met lijm heb geplakt. Toen heb ik het een paar dagen laten drogen en toen het hard was het papier eruit gehaald. Onderaan de rand heb ik een klein beetje lijm gedaan en vervolgens gewoon op zijn hoofd gezet.
Je taarten zijn super mooi!!
Stuk voor stuk PRACHTIG!
Dankjulliewel!!
Echt heel erg mooi! En wat een mooie heldere kleuren heb je gebruikt. Ik ben fan van de bumba taart!
Wat een mooie taarten!
Hoe heb je de topper van de bruidstaart gemaakt? Er zitten zulke priegel stukje in zoals bij de handen. En hoe zorg je dat het rechtop blijft staan?
Heel erg mooi. Je bruidstopper is echt leuk.
Weer eens wat anders.
Prachtig zeg! Vooral die silhouetten op de bruidstaart vind ik echt heel mooi!
Bedankt voor de mooie complimenten!
Wat een mooie taarten!
Hoe heb je de topper van de bruidstaart gemaakt? Er zitten zulke priegel stukje in zoals bij de handen. En hoe zorg je dat het rechtop blijft staan?
Ik heb fondant met tylose niet al te dun uitgerold en de figuren uitgesneden. Vervolgens heb ik sateprikkers voorzichtig in de figuren gestoken en vervolgens uit laten harden. Als ze uitgehard zijn kan je ze met de prikkers gewoon in de taart prikken en blijft het vanzelf zo rechtop staan. Ik doe dit wel op het laatste moment pas omdat je niet wil dat de gaatjes in de taart "uit gelubberd" raken en de figuren scheef gaan hangen.
niet te geloven wat een mooie taarten
echt zo strak en zulke mooie kleuren kan er uren naar kijken
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart, Bumba en Fairy cake