1

Onderwerp: Roze Sweettable/dessertable

Als een soort van 'afsluiter' heb ik afgelopen weekend deze sweettable voor mijn 21e verjaardag gemaakt. Ik studeer inmiddels weer en heb nu helaas geen tijd meer om te bakken, dus heb besloten ermee te stoppen. (Naast 3 honden, 2 paarden en rechtsgeleerdheid houd ik namelijk niet veel tijd over..)

Maar bij deze dus nog de foto's van mijn sweettable!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TYY8QNZD-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MW4A37SF-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4TWRKUQN-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3YETOQA8-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KYCYHVTM-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3ZQ4K33Y-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DNTA3P8I-D.jpg

De printables zijn van gewoonmarieke en heb ik zelf hier en daar nog wat aangepast.
Op de tafel stond:
Vanille biscuit gevuld met kersen-chocolade en multifruit-chocolade
Vanille cupcakes met een toef van kiwi/aardbei botercreme
Chocolade cupcakes gevuld met een kers en een toef van kiwi/aardbei botercreme
Zandkoekjes
Mini worstenbroodjes
Appelkruimel stukjes met frambozenjam
Browniebites
3 soorten popcorn
Fristi en siroop
Zuurstokken
3 kleine potjes roze snoep en 1 grotere pot spekjes

En op het tafeltje ernaast het bestek, borden, bekers, servetten en papiertjes (eigenlijk bedoeld als uitnodiging) waar iedereen wat leuks op geschreven heeft. Vervolgens heb ik gaatjes in deze briefjes gemaakt en ze met een strikje aan elkaar gebonden om te bewaren!

Sorry voor de grote hoeveelheid foto's!

xx
Nikita
(Ik weet trouwens niet of ik dit bericht goed geplaatst heb, maar bij taartenparade vond ik hem ook niet passen..)

Nu eindelijk ook voor mij een hobby-website: www.nikitaart.nl en www.facebook.nl/nikitaarten

Re: Roze Sweettable/dessertable

Wat een werk zeg!! Maar echt enorm mooi gemaakt :)

3

Wow zo mooi!!

4

Dankjulliewel!

Nu eindelijk ook voor mij een hobby-website: www.nikitaart.nl en www.facebook.nl/nikitaarten

5

He Nikita,

Wat is de Dessert-Table gaaf geworden. Helemaal leuk!

Groetjes, Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

6

Geweldig!

kan niet anders zeggen...

(zijn al die glazen potten van jezelf?
vind ze super, maar twijfel om op zoek te gaan om ze te kopen,
mijn taartenkast is al zo vol, haha)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7

Mooi gedaan!!! En kan me voorstellen dat je het zo zonder bakken al erg druk hebt. Maar 1 ding, bakken verleer je niet en met de studie ben je een keer klaar mee. Dus wie weet in de toekomst (zou ik wel doen met zulke mooie resultaten ;) ).

8

Dankjewel allemaal!

@Siena; ik heb de potten speciaal voor de sweettable allemaal gekocht inderdaad! De kleine snoeppotjes zijn van action, de grote van blokker. De 2 drinkkannen zijn ook van action.
En de kleine etagères zijn van blokker en de kleine glazen taartplateaus ook! Daar waren ze het goedkoopst..

9 Laatst bewerkt door marieke84 (21-10-2013 13:42)

@Siena, ik heb inmiddels een ontzettende verzameling glazen pot en bakken en stapelpotten. Maar wanneer ik nou geen Dessert-Table heb staan, haha, gebruik ik ze als decoratie in mijn huis.

Klik hierom mijn laatste decoratietour van mijn woonkamer te zien in herfststijl waar ik de meeste dingen die ik voor een Dessert-Table ook gebruik, gewoon vul met decoratie en neerzet.

En idd bij de Action slaag ik altijd erg goed voor potten en ander glaswerk en servieswerk voor op een Dessert-Table.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

10

Ik sluit me aan bij Marieke!
En je printables waren trouwens echt top Marieke, paste perfect bij mijn dessert table idee, dus dankjewel nog!

xx

11

Erg mooi gedaan...wat een druk meisje ben jij zeg...en ooh wat jammer dat er geen tijd meer voor je taarten is, want wat maak je mooie dingen...zo zonde....kun je niet één van je andere hobby's schrappen :D

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

12

Super!
Ziet er prachtig uit.

Succes met alles en jammer dat je stopt, want je hebt er duidelijk gevoel voor!

13

Zo! Jij bent echt los gegaan!  :lol:  :lol:
Heel erg mooi allemaal.

Jammer dat je er mee stopt, maar heel veel succes met je studie!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

14

Wow echt super gaaf geheel en super goed gemaakt :thumb:

Net als mijn voorgangers zonde dat je stopt maar wel begrijpelijk.

Ps offtopic mocht je dingen gaan verkopen ik woon in de buurt en heb misschien wel interesse ;-)

15

Wow!! Heel mooi!!

16

Helemaal vergeten te reageren.. Maar bedankt allemaal voor jullie leuke en lieve reacties!
Gelukkig heb ik in december nog een taart voor een klein jongetje, dus dit was toch niet de laatste..

Ziet er super uit!

18

Nikitaxx schreef:

Dankjewel allemaal!

@Siena; ik heb de potten speciaal voor de sweettable allemaal gekocht inderdaad! De kleine snoeppotjes zijn van action, de grote van blokker. De 2 drinkkannen zijn ook van action.
En de kleine etagères zijn van blokker en de kleine glazen taartplateaus ook! Daar waren ze het goedkoopst..

Bedankt voor je tips!
Ik zal eens bij de blokker gaan kijken,
bij de action hebben ze ook wel zo'n stapel van 3hoog, maar daar staat tekst op, en dat wil ik nu net niet...

19

marieke84 schreef:

@Siena, ik heb inmiddels een ontzettende verzameling glazen pot en bakken en stapelpotten. Maar wanneer ik nou geen Dessert-Table heb staan, haha, gebruik ik ze als decoratie in mijn huis.

Klik hierom mijn laatste decoratietour van mijn woonkamer te zien in herfststijl waar ik de meeste dingen die ik voor een Dessert-Table ook gebruik, gewoon vul met decoratie en neerzet.

En idd bij de Action slaag ik altijd erg goed voor potten en ander glaswerk en servieswerk voor op een Dessert-Table.

Groetjes Marieke

Bedankt voor je tip Marieke,
en wat grappig dat je jou woning inrichting deelt ter inspiratie!

Ik heb wel wat potjes en schalen, en idd,
als ik ze niet voor taarterij nodig heb, gebruik ik ze ter deco :Y