26

Re: Kadootje!

Heel erg bedankt!

27

heel erg mooi en supernetjes zeg!!

ben eigenlijk wel benieuwd hoe je die deksel gemaakt hebt (als ik vragen mag?)

groetjes Leontine

28

Leon10e schreef:

heel erg mooi en supernetjes zeg!!

ben eigenlijk wel benieuwd hoe je die deksel gemaakt hebt (als ik vragen mag?)

Geen geheim hoor, ik heb gebruik gemaakt van deze how to:
http://inspiredbymichelleblog.com/2011/ … -the-lids/

29

Supermooi!

30

Wow, mooi strak!! Leuk idee ook!

31

hij is supermooi gemaakt en inderdaad heel strak! ik snap alleen de uitleg van het deksel niet helemaal  :rolleyes:

32

renata2 schreef:

hij is supermooi gemaakt en inderdaad heel strak! ik snap alleen de uitleg van het deksel niet helemaal  :rolleyes:

Had ik ook een beetje, dus heb maar gedaan wat ik wel snapte: bekleden, in de koelkast laten drogen, tweede laag bekleden (in eventueel andere kleur) en deze met een liniaal op de juiste hoogte afsnijden met een heeeeeeeeel scherp mesje. Het moeilijkste was aan het einde op dezelfde hoogte uitkomen.

33

Tamataartje schreef:
renata2 schreef:

Had ik ook een beetje, dus heb maar gedaan wat ik wel snapte: bekleden, in de koelkast laten drogen, tweede laag bekleden (in eventueel andere kleur) en deze met een liniaal op de juiste hoogte afsnijden met een heeeeeeeeel scherp mesje. Het moeilijkste was aan het einde op dezelfde hoogte uitkomen.

bedankt voor je uitleg. dat is duidelijker  :)

34

Graag gedaan  ;)

35

Heel mooi, ook een prachtige kleurencombinatie, en wat is hij prachtig strak O-)

36

Heel mooi en super netjes afgewerkt!

37

Super :thumb: .

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

38

bedankt voor de link en je uitleg!

groetjes Leontine

39

Dank jullie wel, echt heel lief, wordt er helemaal  :D  van!  :o

40

hoi Tamara,

Ongeveer een jaar na datum duikt je taartje op bij mijn zoekactie naar een 'kadootjestaart'.

Ik zou je taartje graag als inspiratie willen gebruiken, is dat O.K.?

41

Tuurlijk is dat ok!
Thanx  :)
En wel showen hè!

42

Prachtige taart...echt zo'n tamataartje-design  :)
Je hebt een bepaalde stijl ontwikkeld....en die vind ik erg mooi. Deze dus ook weer. Helemaal top

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

43

ow sorry..is al een ouder topic zie ik nu  :o ....maar desalnietemin een mooi kadootje :D

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Cadeautaarten blijven leuk, maar deze vind ik heel mooi en strak uitgevoerd!!

45

Echt een heel bijzonder kado! Wat gaaf! Krijg gelijk zin om het zelf ook eens te proberen!

46

Echt zoals iedereen al zegt super mooi!!!

en inderdaad heel leuk voor de jongens in deze mooie kleuren.

en ook nog van harte gefeliciteerd

Super !!!!

Groetjes, Sandra
Www.tummiesbakery.nl

48

Wat een heerlijk cadeau! :9

is jou zoon zo'n choco gek?

Ik vind je taart zeker wel strak hoor, maar snap ook wel wat jij bedoelt met niet strak (denk ik)

Denk dat de meesten de gehele taart bedoelen als ze zeggen dat hij strak gemaakt is. (netjes en zorgvuldig dus)

jij hebt het denk ik over de afronding van de randen,
die zijn idd niet mega haaks, maar dat lijkt me bij dit project ook wel extra lastig.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

49

Ik heb deze taart nu bijna een jaar geleden gemaakt. Ik was toen net met taarten maken bezig, dus ik zou het nu anders in elkaar gezet hebben en dan had hij zeker strakkere randen gehad  ;)  Wel heel leuk dat hij na een jaar toch weer opduikt   :)  bedankt voor de complimenten!

50

Helemaal niets mis mee, in mijn ogen. Dus ben benieuwd wat je nu anders zou doen? En ik ben blij dat hij nu weer opduikt, want nu heb ik alvast een Sinterklaas kado-idee voor op het werk (ook voor mannen: vaak lastig iets te bedenken  :/ ). Dit cadeau is altijd goed  :P