1

Onderwerp: Wie helpt mij aan ideeen?

Ik maak volgende week een taart voor een stel wat beide jarig is, 36 en 37 wordt, drie kinderen heeft, 12,5 jr getrouwd zijn en ook nog verhuisd…
Wie helpt mij aan ideeen?!?!
:rolleyes:

2

Re: Wie helpt mij aan ideeen?

En ter ere waarvan wordt de taart gemaakt?
Voor verhuizen heeft Wendy een hele mooie taart gemaakt! (moet natuurlijk wel je stijl zijn)

3

Ter ere van een verjaardagsfeest maar met een knipoog naar 12,5 jr en verhuisd. Hoop dat iemand een leuk idee heeft :-)

4

ik zit spontaan te denken aan een taart met allemaal cijfers die dan op de juiste plaats verhuist moeten of gaan worden. Een taart in werking. maar daar komt wel bijvoorbeeld boetseren in voor, en ik heb geen idee of dat wat is. Dat je bijvoorbeeld iemand tekend die de 6 optilt naast de 3, en een ander die er met de 7 aan komt... en zo....
maar geen idee of dat haalbaar is hoor... t is maar een hersenkronkel... (die ik zelf trouwens niet uit zou kunnen voeren, zo goed ben ik bij lange na nog niet....)

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

5

Bedankt voor je leuke idee! Ik ga zeker kijken of ik daar wat mee kan mickeymama :Y

6

Lovelycake schreef:

Bedankt voor je leuke idee! Ik ga zeker kijken of ik daar wat mee kan mickeymama :Y

ik zou zeggen succes ermee, en het eindresultaat even showen hè?!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!