1

Onderwerp: Mijn eigen bruidstaart met suikerbloemen en een beetje bling

Afgelopen augustus was mijn eigen bruiloft. En ik kon het natuurlijk niet weerstaan om mijn eigen bruidstaart daarvoor te maken. Ik ben 4 weken van tevoren begonnen met de suikerbloemen en nog kwam ik eigenlijk tijd te kort  :lol: :lol:
http://i1135.photobucket.com/albums/m621/mirannetje/bruidstaart.jpg

2

Re: Mijn eigen bruidstaart met suikerbloemen en een beetje bling

heel erg mooi :)

Echt heel leuk dat je je eigen bruidstaart hebt gemaakt .

3

mooi hoor, knap dat je je eigentaart gemaakt hebt ondanks alles dat geregeld moet worden.  :thumb:

4

Wauw wat een prachtige bloemen!

Ik wil mijn eigen taart ook maken, maar zit met het vervoer naar de locatie. Hoe heb jij dat gedaan?

5

Zo, wat zijn ze hoog en mooi rond geworden. Van harte gefeliciteerd nog en veel geluk samen.

Tieneke

6

Mooie taart en mooie bloemen ook!

7

Dankjulliewel!

@mmaas: Ik heb deze taart niet hoeven vervoeren. Hij stond al waar ie wezen moest .... thuis  :D  Maar .... als ik em had moeten vervoeren had ik het in dit geval los gedaan (door het tussenstuk) en op de locatie opgebouwd. En als ik em niet zelf had mee kunnen nemen dan had iemand gevraagd die ik ermee vertrouw of de taart van tevoren gebracht als dat mogelijk was.

8

Mooi hoor! En gefeliciteerd!

Hoi,

Mooi gemaakt, en prachtige bloemen en nog gefeliciteerd.

10

Stoer dat je zelf je taart hebt gemaakt. In bloemen gaat altijd meer tijd zitten dan je denkt, maar het was zeker de moeite waard. Mooie taart en nog gefeliciteerd!

11

Mooi gemaakt, apart met dat tussenstuk, toppie!

12

mirannetje schreef:

Dankjulliewel!

@mmaas: Ik heb deze taart niet hoeven vervoeren. Hij stond al waar ie wezen moest .... thuis  :D  Maar .... als ik em had moeten vervoeren had ik het in dit geval los gedaan (door het tussenstuk) en op de locatie opgebouwd. En als ik em niet zelf had mee kunnen nemen dan had iemand gevraagd die ik ermee vertrouw of de taart van tevoren gebracht als dat mogelijk was.

Dankjewel voor de reactie.
Wij gaan de taart aansnijden op de trouwlocatie. Ik zit dus echt zo na te denken over hoe ik het wil doen. Inderdaad los vervoeren door iemand. Maar wie? En wie gaat hem daar stapelen. Wordt zenuwachtig van  :s

13

Mooie taart!

@Mymaas als je taart goed gestapeld is (lees netjes met dowels en een flinke dot icing tussen de lagen) dan is ie erg stevig. Mijn allereerste taart ever was ook mijn eigen bruidstaart. Hij was vierhoog gestapeld (35-30-25-20) en ik heb hem gestapeld en al door mijn beste vriendin en haar vriend naar de locatie laten brengen. Hij reed en zij zat op de bijrijderstoel, want meer ruimte als die helemaal naar achteren staat, met de taart op haar schoot.

Ging prima, niemand die nog hoeft te stapelen op locatie. Ik had wel een tasje klaargezet met wat icing en extra suikerbloemetjes voor t geval er iets kapot zou gaan. Breekt er een bloemetje dan is er extra en komt er ergens een deukje in t fondant dan kon daar ook een bloemetje op  :+  maar dat tasje is gelukkig niet nodig geweest.

T is nu ruim drie jaar geleden en t begin van mijn taartverslaving  :Y

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl