Onderwerp: mooi "bollig"
Het is gelukt. Ik wilde geen platte cc's
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mooi "bollig"
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hi Mirie. Juist niet. een bol van boter creme vind ik te zwaar. Het is alles van cake. Recept van Rudolph.
Maar wat heb je er dan bovenop? Is dat fondant? Bij die ene rechtsachter lijkt het net vloeibare fondant. Ben benieuwd wil ook nog eens zoiets maken...
nee hoor, geen vloeibare fondant. Het is rol fondant. . Ze waren in de koelkast met de fondant. Daarna uit gezet om decoraties op te doen.
nee hoor, geen vloeibare fondant. Het is rol fondant. . Ze waren in de koelkast met de fondant. Daarna uit gezet om decoraties op te doen.
Nou erg leuk geworden!
Leuk geworden en inderdaad
mooi bollig
Waarom in de koelkast gezet?
Hi mamski: vanwege de vlinders!. Eerst vlinders maken, volgende dag cc's baken en met fondant bekleden maar ik zag dat de vlinders nog niet droog genoeg waren, dus nog een dag wachten.
Hi mamski: vanwege de vlinders!. Eerst vlinders maken, volgende dag cc's baken en met fondant bekleden maar ik zag dat de vlinders nog niet droog genoeg waren,
dus nog een dag wachten.
Ik zet mijn cupcakes nooit in de koelkast, vandaar mijn vraag.
Mooi hoor Even een tipje of hoe je het wilt noemen: cupcakes kunnen soms best droog worden als ze in de koelkast hebben gestaan. Behalve natuurlijk als er een vulling in zit als slagroom ofzo dan moet het wel maar anders zou ik ze gewoon bewaren in een soort tupperware bak ofzo.
Dank jullie wel dames voor de tips !!! en zonder vulling kan ik cc's buiten de koelkast drie dagen bewaren in een tupperwareof zo? wat is de max .dagen?
Ik zet mijn cc altijd in een kartonnen taartdoos.
Nooit in de koelkast omdat ze daar niet lekkerder op worden.
Ik gebruik dan ook geen koelkast toeven, maar bcm toeven.
Ja 3 dagen, lijkt me de max, die haal ik nier niet, dan is het op
Dat wil ik nu ook graag bekomen.
Klassieke cupcakes, geen probleem.
Platte cupcakes, geen probleem, ... maar hoe krijg je die mooie bolvorm ???
Groetjes,
Een beginnertje
bolle cupcakes, die wil ik ook! ik vind het er altijd zo mooi uitzien. hoe heb jij dat gedaan?
ze zien er leuk uit trouwens!
Erg leuk!
Ik heb het recept uit het boek van Rudolph van Veen gebruik. Vanillie cup kakes. Werkt prima. doe precies wat in het boek staat. en vullen tot 3/4. En de belangrijkste: de elektrische mixer 4 tot max.5 min. laten draaien. MEER NIET.
Succes !!
Ik heb het recept uit het boek van Rudolph van Veen gebruik. Vanillie cup kakes. Werkt prima. doe precies wat in het boek staat. en vullen tot 3/4. En de belangrijkste: de elektrische mixer 4 tot max.5 min. laten draaien. MEER NIET.
Succes !!
bedankt. ik heb het boek niet maar heb het recept op internet gevonden. ik ga het eens proberen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mooi "bollig"