1

Onderwerp: Vieze taart ;-)

Voor mijn dochters 5e verjaardag maakte ik deze sneeuwitje taart. Altijd groot succes natuurlijk op een kinderfeestje. Dochter helemaal blij. Daar doe je het natuurlijk voor als trotse moeder.

Tot dat ik hem aansneed en nog even toevoegde; het is slagroomtaart met plakjes banaan, stukjes aardbeien en blauwe besjes. Waarop 1 kindje meteen voluit riep:" ieuw, dat is vies!" en 2 anderen meteen bijvielen: " ja, vies! "  :rolleyes:  Tja, mijn eerste vieze taart dus, moet je ook een keer meemaken.  ;)
De rest at hem gelukkig met smaak op, of wilde nog een stukje. Het eerste meisje wilde alleen maar marsepein. Ach ja.  Kinderen.. :D 

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ONTQCTF6-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VJ3VVOPV-D.jpg

2

Re: Vieze taart ;-)

leuk he kids:)

zo heb ik ooit een taart gemaakt met bbr en mandarijntjes. 1 riep ieuw..mandarijntjes.. toen heeft de moeder bij elk kind de manderijntjes eruit kunnen plukken:)

Hihi, tja, had net zo goed een kant en klare cake besmeerd met potje jam erin kunnen doen.

Ik had het mijzelf al gemakkelijk gemaakt door gewoon maar 1 vulling te nemen. Meestal stop ik er nog laagjes bavaroise bij, maar nu alleen alle lagen slagroom en wat fruit.
Tja..

4

Als t maar zoet is geloof ik idd :)

5

:think: ...... met pitjes... ook nog!?! :s  :rolleyes:

;) 
ach jaaa, zo werkt het gelukkig overal: 'mama, gewoon cake, zonder dingen erin of erop'..... :rolleyes:  :D

hartstikke leuke Sneeuwwitje hoor en ik lus wel een stukkie :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Mooi gedaan, lief met dat hertje ernaast.

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

Dank voor de leuke reacties.

Volgende kinderfeestje wordt het denk ik alleen maar banketbakkersroom of zwitserse room. Het pure spul zonder iets er in. Zal ook maar geen mandarijntjes gokken, sweet978.
En Carien, zal voortaan geen pitjes meer doen.  ;)

8

Wat een prachtige sneeuwwitje heb je gemaakt. Wat schattig met die diertjes erbij. Enne.. ik zou ook wel een stukje lusten hoor. Slagroom met fruit is heerlijk.

Tieneke

9

Wat een schattige taart.
Gelukkig zag je aan de buitenkant niet dat ie van binnen zo vies was . ;)