Onderwerp: Waar te koop: super fijne amandelmeel voor macarons???
De titel zegt het al: weet jij waar ik echt SUPERFIJN gemalen amandelmeel kan kopen? Tot nu toe vind ik het nog veel te grof...
Groetjes, Paula
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar te koop: super fijne amandelmeel voor macarons???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De titel zegt het al: weet jij waar ik echt SUPERFIJN gemalen amandelmeel kan kopen? Tot nu toe vind ik het nog veel te grof...
Groetjes, Paula
Bij de Tuinen hebben ze amandelmeel, weet niet of het superfijn genoeg is voor jou. 2e zak gratis nu.
Mvg,
Lily
Groetjes, Paula
SUPERFIJN is volgens mij (best) lastig te verkrijgen. Ik zeef het 'gewone' amandelpoeder gewoon, dan wordt het ook een stuk fijner en is het prima te verwerken in macarons.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga eens kijken bij De Tuinen, tenzij nog iemand anders een tip heeft...?
Nou ik ben laatst op pad geweest ervoor en het ws drama...
Bij Sligro hebben ze een kilo verpakking amandelpoeder. Maar uiteindelijk heb ik het bij een Turks winkeltje gekocht 300gr.
In gewone winkels is het niet te verkrijgen.. Overigens is amandelpoeder prima. Ik heb afgelopen dinsdag voor het eerst macarons gemaakt en ze waren goed gelukt!
Wel dankzij het recept van het boek "Hippe Macarons Lindsay Coutteau"
Ik ben ook tevreden over het meel van de tuinen en 2e gratis.... ook lekker voor amandelspijs tijdens de feestdagen
Ik gebruik die van de Sligro en zeef het inderdaad ook eerst.
Hi,
In Rotterdam heb je Beppie Bakgraag en die verkoopt ook amandelmeel / poeder voor macarons. Ik heb daar goede ervaring mee.
Succes!
Hi,
In Rotterdam heb je Beppie Bakgraag en die verkoopt ook amandelmeel / poeder voor macarons. Ik heb daar goede ervaring mee.
Succes!
Op de zwarte markt.. Nog spotgoedkoop ook nog trouwens ..
Beste,
ik zal jullie een klein tructje vertellen, je neemt amandelmeel je doet deze samen in de blender met de bloemsuiker, dit is belangrijk anders ga je amandelpasta krijgen. en dan dien je mengeling even in de oven te laten drogen! zo krijg je de perfecte amandelmeel voor macarons! ik spreek uit ervaring, ik heb er al 30000 gemaakt! er is een verschil tussen amandelmeel en amandelpoeder! en broyage. als je mijn manier toepast maak je je eigen broyage! en zo mix je meel extra fijn! nadien ook 2 x zeven voor extra luchtig te krijgen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Waar te koop: super fijne amandelmeel voor macarons???