1

Onderwerp: ideeën gezocht voor graanveld

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort een Disney planes taart maken. Ben al druk bezig om Dusty te boetseren. Mijn idee is het volgende :
Ik maak een rechthoekige taart met daarop een vierkante vorm. Ik wil op de bovenste taart een vliegbaan maken en Dusty bij de rand plaatsen zodat het lijkt dat hij gaat op stijgen om te vliegen. Nu heb ik een stukje van de film gezien en zag dat Dusty een sproei vliegtuig is. Nu dacht ik dus van de onderste taart een soort van graanveld te maken maar daar komt het,.... Geen idee hoe ik dit zo kunnen doen.

Ik hoopte dat iemand hier een idee of een voorbeeld zou hebben hoe ik dat zou kunnen maken.

Graag lees ik jullie reactie!

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

2

Re: ideeën gezocht voor graanveld

je maakt het wel moeilijk voor jezelf zeg :cool:
ik heb ff gekeken bij google, ma vond daar niks met graan.

Miskien toch de onderste taart groen maken, en aan de zijkanten het graan eraan plakken (iets in die trant)

Re: ideeën gezocht voor graanveld

Ik dacht ook aan een groene taart met lange halmen rondom en dan af en toe een maiskolfje in zijn groene jasje ertussen. Is vlgs mij makkelijk te maken, de halmen snijd je gewoon uit een dunne plak fondant en een maiskolfje is een gele torpedo (eventueel met textuur erin) met 3 groene blaadjes eromheen. Je kan er ook nog dierenkoppies tussendoor laten steken om het geheel wat te breken bijv muizen, kippen etc. Een stapeltje maiskolfjes erbij, hekje, wat vliegtuigonderdelen.

Succes!

Groetjes Petra