1

Onderwerp: Rozen te groot

vond ik voor deze taart en daarom trok ze op niets!De kleur die ik moest gebruiken was al druk en dan nog de rozen zo groot was overheersend!Is een les geweest,ik maak nooit meer een bruidstaart!Heb er gewoon wakker van gelegen!!!

http://www.mijnalbum.be/Foto-TCY8BCV4.jpg

http://www.mijnalbum.be/Foto-EXQMPOSM.jpg

2

Re: Rozen te groot

Ik snap wat je bedoelt.
Het valt bij de witte rozen minder op.
Maar ja klant is koning. Volgende keer gewoon alleen een order aannemen als je achter het ontwerp van de taart aanstaat.

Verder zijn het wel mooie rozen en is de taart mooi strak.

Ik hou er wel van!! Ik vind hem mooi.  Als de klant het zo wil dan maakt het toch niet uit

ben het met je eens inderdaad maar het is zo als geheel toch een mooie taart hoor!

Ik vind dat zelf ook lastig: klanten die een ontwerp willen waarvan ik denk 'Dat wordt niet mooi'. Maar als ik dat aangeef en ze het toch persé willen dan doe ik het toch maar.
Ieder zn smaak zal ik maar zeggen en ik heb ook vriendinnen die van een bepaald vest helemaal wild worden terwijl ik denk: "Daar zou ik nog niet in gaan lopen als ze me geld toe zouden geven".

Maar zelf echt houden van zo'n taart die niet mijn smaak is dat lukt toch niet en meestal twijfel ik dan ook tien keer langer over alles omdat het in mijn eigen ogen dan niet klopt.

gewoon niet meer aannemen die opdrachten? Ach waarom niet.. als de klant er toch blij van wordt...

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

5

Ik vind je rozen super!!!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

Dank u wel!Pept me een beetje op!Haha!

7

:think: rare vraag misschien, maar waarom heb je de rozen dan zo groot gemaakt? Je wist de maten van de taarten toch?

op zich vind ik het een heel mooi gemaakte taart met heel mooie rozen :Y 
De groene kleur vind ik wat vreemd, zulke rozen bestaan nu eenmaal niet, maar als ze dat graag willen, nou ja, het kan  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Carien schreef:

:think: rare vraag misschien, maar waarom heb je de rozen dan zo groot gemaakt? Je wist de maten van de taarten toch?

op zich vind ik het een heel mooi gemaakte taart met heel mooie rozen :Y 
De groene kleur vind ik wat vreemd, zulke rozen bestaan nu eenmaal niet, maar als ze dat graag willen, nou ja, het kan  :)

Dank u wel!Ik had de rozen op voorhand gemaakt en dacht dat de taarten hoger zouden geweest zijn ,maar sloeg tegen!En het huwelijk had als thema die groen en witte kleur!

9

Mooie rozen en strakke taart. Ik vind het formaat niet storend. De kleurencombi is mijn smaak niet, maar de klant is koning.

Jammer dat je er zelf niet achter kon staan.

10

Ik vind hem heel erg mooi joh! Geniet van wat je gemaakt hebt!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

11

Ik vind de rozen prachtig en de taart ook,de kleur groen valt ook mee hoor.

12

Vind je rozen en de taart heel mooi :Y ! En als dit zo de wensen van de klant waren, is het toch prima?

13

Je hebt het knap gedaan! Wat vonden ze er zelf van?

fabawy schreef:

Je hebt het knap gedaan! Wat vonden ze er zelf van?

Geen reactie gehad !Dus denk niet zo goed!

15

ohw, da's zo lastig, geen reactie.... word je zo onzeker van...  :s

Hij is wel hartstikke mooi hoor :Y en die kleuren zijn hun keuze, dus tsja  :)
Soms gaan ze direct op reis, krijg je na weken nog een reactie, maar ik heb ook 2x niks meer gehoord.... denken ze niet aan denk ik (hoop ik O-) )...

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

16

Ik vind die groene nou juist zo mooi. En groene rozen bestaan hoor, ze heten net als ik Tineke, en ze zijn wel iets lichter groen maar zo mooi. Ik kreeg ze ooit van mijn echtgenoot, juist vanwege de naam. Romantisch toch?

Tieneke

Dank u !Ja, zij zijn dag na de trouw ook 2 weken op reis vertrokken maar nu al 3 weken terug thuis dus zal nu niets meer horen denk ik!

Tante Tien schreef:

Ik vind die groene nou juist zo mooi. En groene rozen bestaan hoor, ze heten net als ik Tineke, en ze zijn wel iets lichter groen maar zo mooi. Ik kreeg ze ooit van mijn echtgenoot, juist vanwege de naam. Romantisch toch?

Tieneke

Och wist ik niet dat er groene rozen zijn!En inderdaad romantisch!Het groen van de rozen  moest hetzelfde zijn als het groen op de trouwaankondigingen.

19

fran4april1952 schreef:

Dank u !Ja, zij zijn dag na de trouw ook 2 weken op reis vertrokken maar nu al 3 weken terug thuis dus zal nu niets meer horen denk ik!

Geen nieuws is goed nieuws!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

20

Ik vind het een hele mooie taart (en ik hou helamaal niet van groen :lol: ) en de rozen zijn prachtig.