Re: Owl bites >> de kloontjes
Heel erg leuk gedaan en gepresenteerd! Super idee!
Groetjes, Wendy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Owl bites >> de kloontjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg leuk gedaan en gepresenteerd! Super idee!
Als iemand een tip heeft over hoe ik die boekjes strakker kan krijgen, heel graag! Bedankt voor het kijken
Ik vind ze juist super zo. Past mooi bj het feit dat je ze vaak hebt gebruikt tijdens je studie
Zo wil ik ook nog wel een keer afstuderen!
Maar wat een werk...
Dank jullie wel!
Een boek ja graag
Working on it!
Ik weet dit is al een oud bericht maar ik zou je willen vragen of je me kan uitleggen hoe je deze leukerds gemaakt hebt.... oftewel misschien een how-to
Ik weet dit is al een oud bericht maar ik zou je willen vragen of je me kan uitleggen hoe je deze leukerds gemaakt hebt.... oftewel misschien een how-to
Ik vind het echt een erg leuk en origineel idee!
Cute, heb de mold hier ook liggen, dit is wel een heel leuk idee.
Hey Avy! Ik ben van plan om deze maand een mini-tutorial te maken van de uiltjes en op mijn facebookpagina te plaatsen.
Houd www.facebook.com/suikerjunkie dus goed in de gaten!
Avy schreef:Ik weet dit is al een oud bericht maar ik zou je willen vragen of je me kan uitleggen hoe je deze leukerds gemaakt hebt.... oftewel misschien een how-to
Hey Avy! Ik ben van plan om deze maand een mini-tutorial te maken van de uiltjes en op mijn facebookpagina te plaatsen.
Houd www.facebook.com/suikerjunkie dus goed in de gaten!
Het klinkt misschien raar maar ik heb geen facebook
Maakt niets uit. Suikerjunkie is een openbare pagina, dus je kan 'm ook bekijken als je zelf geen fb-account hebt
Afgelopen vrijdag heb ik de howto op van de uiltjes op m'n facebookpagina gezet:
Veel plezier ermee en show vooral jullie versies van de Owl Bites!
Afgelopen vrijdag heb ik de howto op van de uiltjes op m'n facebookpagina gezet:
Veel plezier ermee en show vooral jullie versies van de Owl Bites!
Super!
Helaas de komende twee weken giga druk maar dan kerstvakantie!
ik heb de mold al in huis dus dan kan ik ze proberen te maken
Heb je voor de cakejes een mix gebruikt?
Wat zijn de verhoudingen?
Ik heb mix voor cake gebruikt van Koopmans. Je houdt natuurlijk wel vrij veel beslag over, maar de cakejes zijn in 20 min bakken op 150 graden klaar. Dus dan snel de mold afwassen en nog een keer vullen en bakken. Of gewoon het overige beslag gebruiken voor een grotere cake.
Leuk dat je ze gaat maken. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Owl bites >> de kloontjes