1

Onderwerp: [FEEDBACK] Ze kijkt zo streng...

Deze heb ik echt in elkaar gevloekt  :o  :o .
Niets wilde zoals ik het wilde. Ben niet tevreden. Wat kan ik doen om met name haar gezicht beter te krijgen? Ze kijkt zo verbaasd en heeft een pruilmondje.
Kreeg de mond en wangen maar niet goed. Graag tips!
Haar haar had ook wel wat verder over haar voorhoofd gemogen  :s

Verder is haar lijfje ook niet je dat. Hoe doen jullie dat?

https://lh6.googleusercontent.com/-28LKMRBVHRg/UnWHlFiYhaI/AAAAAAAAFZU/8e7eAqeqEMY/s720/DSC_1034.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-lT-T4xvd7e8/UnWHlJf0aOI/AAAAAAAAFZY/AU9uTsLFpnc/s720/DSC_1036.jpg

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

Re: [FEEDBACK] Ze kijkt zo streng...

Ik vind hem leuk!!

3

Ik denk dat de oogjes dichter bij elkaar mogen en dat de wenkbrauwen minder zwaar mogen. Ik maak zelf altijd een mondje van een half rietje en dan aan de hoeken inprikken met een ronde prikker. Dat kun je ook dusten voor een leuke kleur. Dat gaat zeker weten niet pruilen.
Mooi neusje, daar moet je niks aan veranderen. En ik vind je poging om haar te boetseren heel dapper. Ik doe net als de rest en koop gewoon een pop.

Tieneke

4

En ik vind je poging om haar te boetseren heel dapper. Ik doe net als de rest en koop gewoon een pop.

Dank je! Ik wil zo graag alles eetbaar op/in een taart  :o  Op douwels na dan.

Ik denk dat de oogjes dichter bij elkaar mogen en dat de wenkbrauwen minder zwaar mogen.

Oogjes is een goede tip. Heb je ook nog een tip om de wenkbrauwen minder zwaarte krijgen? Heb ze nu geschilderd met een prikker.

Mondje ga ik ook proberen.

Dank je wel!

www.facebook.com/cakebym

5

Een heel fijn kwastje? En dan echt eentje met maar een paar haartjes? Of een lichtere kleur gebruiken (doe ik bij mezelf ook, ik ben ook blond hahaha).

Tieneke

6

ik heb zelf nog nooit geboetseerd, dus dit van jou vind ik al heel knap.

Ik heb net eens gekeken naar het gezichtje, en het lijkt alsof het gezichtje wat spits loopt naar de neus en mond, de jukbeenderen zeg maar te goed zichtbaar zijn. Misschien dat je daardoor bij het mondje niet genoeg ruimte had om een wat bredere mond te maken?
Maar dat zeg ik als leek op dit gebied..... :/  :s

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

je heb ook eetbare stift (ook bruin) met een dikke en een dunne punt :)

zo heb ik hele fijne haartjes op mijn popjes gemaakt (wel uitgeharde fondant) is van rainbow dust :)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

8

je heb ook eetbare stift (ook bruin) met een dikke en een dunne punt smile

Op de een of andere manier kan ik daar niet mee werken. Óf het pakt niet, óf er zit een te dikke streep op (ook met de fijne punt)

Ik moet denk ik eens op zoek naar heel fijne kwastjes. Ik heb nu alleen dat setje van Wilton, maar dat zijn toch hele borstels voor dit fijne werk ;-)

het lijkt alsof het gezichtje wat spits loopt naar de neus en mond, de jukbeenderen zeg maar te goed zichtbaar zijn. Misschien dat je daardoor bij het mondje niet genoeg ruimte had om een wat bredere mond te maken?

Dat effect wordt denk ik ook nog eens versterkt door haar rouge. Op zich was het niet zo heel smal. Maar de ogen dichter bij elkaar en een bredere mond doen 't wel denk ik.

Dank jullie wel voor jullie tips. Ik kan er wat mee!

www.facebook.com/cakebym

9

Ach joh, is gewoon een verwend prinsesje  :lol:

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart