1

Onderwerp: k3 ouwels/frosty sheet

Ik wil voor mn dochtertje een k3 taart maken. Ik zie overal dat je op 1 vel dan 9 keer een afbeelding krijgt.(cupcake rondjes formaat) Mijn vraag kan iemand printen met 3 verschillende afbeeldingen op 1 vel?
Ik heb van josje karen en kristel per persoon maar 1 rondje nodig dus vind beetje zonde om 3 grote vellen te bestellen met zo veel rondjes die ik niet nodig heb....
Wie kan me helpen?

** Hip & Sweet **

2

Re: k3 ouwels/frosty sheet

Dan zou ik er als ik jou was een nieuw plaatje van maken.

Dat doe je als volgt; start MS Office Powerpoint op en importeer de 3 verschillende plaatjes in je 'dia'.

Zet ze netjes op een rijtje (met genoeg tussenruimte; je moet immers nog knippen later)

Vervolgens groepeer je deze 3 plaatjes tot 1 (aanklikken terwijl je de CTRL toets vasthoudt). Rechtermuisknop:  Groepeer.

Daarna kun je de 3 plaatjes met 1 muisklik selecteren (je hebt ze immers gegroepeerd). Met je rechtermuisknop kun je dan kiezen voor 'opslaan als afbeelding'. Kies voor een JPEG formaat en sla het bestand op.

Vervolgens kun je een frosty sheet A4 bestellen en de afbeelding van de 3 rondjes meesturen.

Ik hoop dat dit je helpt!

3

Als je mij de afbeeldingen mailt zet ik gewoon verschillende op een sheet, versturen is geen probleem.
Als je wilt kunnen er nog  meer andere plaatjes op hoor, geen probleem

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

kan je niet helpen succes