Onderwerp: Stroopwafel cupcakes
Het was eigelijk om te testen of het lekker werd, en uiteindelijk zijn ze dat ook geworden.
Door het beslag veel stukjes stroopwafel door gedaan, en de botercreme heb ik op smaak gemaakt met koekkruiden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Stroopwafel cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het was eigelijk om te testen of het lekker werd, en uiteindelijk zijn ze dat ook geworden.
Door het beslag veel stukjes stroopwafel door gedaan, en de botercreme heb ik op smaak gemaakt met koekkruiden
die zien er lekker uit zeg
Wat een leuke koekjes erop
Mag ik vragen naar je recept voor de toef?
heeeeeeeeeeeerlijk
Dat ziet er idd lekker uit,
ben benieuwd welke koekkruiden je gebruikt hebt.
echt heel leuk!! en ze zien er heerlijk uit
mmmmm...ik krijg trek
Heerlijk, het water loppt me in de mond.
Heb je gewoon een vanille cupcake gemaakt en daar dan de stroopwafelkruimels doorheen gedaan?
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Bedankt voor de leuke reacties!
Er is niet echt een recept voor de toef.
Ik heb in dit geval roomboter goed gemixt met wat poedersuiker en koekkruiden die je in een strooibusje in de supermarkt kan kopen. Ik weet alleen het merk niet meer. Ik maak boter creme nooit volgens een recept, maar altijd op smaak.
Ik heb ze later nog eens gemaakt, maar dan met bebogeen erdoor. Ook erg lekker
Heerlijk, het water loppt me in de mond.
Heb je gewoon een vanille cupcake gemaakt en daar dan de stroopwafelkruimels doorheen gedaan?
Ja klopt, niks moeilijks aan. Alleen als je er te veel in doet gaat de karamel over de cupcake lopen en dan wordt het een kliederboel.
Ik heb ze van de week ook gemaakt,
maar dan met botercreme van dr.oetker.
Smaakte ook heel goed
Ziet er heerlijk en leuk uit. Ga ze ook een keer maken.
ik heb ze ook gemaakt met sterretjes als traktatie voor de juffen, waren heeeerlijk ...
..
Heb ze van het weekend ook gemaakt, maar dan met stroopwafelcake beslag, de toef van vanillecreme ( wilde eigenlijk nog caramelsaus eroverheen gieten, maar geen tijd meer om te maken, was voor verjaardag van onze dochter) toef werd er ook niet zo mooi opgespoten, maar maakte het niet minder lekker... Hmmmmmm en een stukje stroopwafel erboven op.
Zien er leuk en lekker uit.
Ik heb ook eens stroopwafelcakejes gemaakt. Echter heb ik toen caramelsmaak door t beslag gedaan en alleen de koekkruimels zonder caramel. Was ook erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Stroopwafel cupcakes