Onderwerp: Mijn laatste taarten: het wordt steeds leuker, beter en verslavender!
Voor de zieke...

Voor een jarige...

eerste tastaart...

oilily/pip taart...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn laatste taarten: het wordt steeds leuker, beter en verslavender!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de zieke...

Voor een jarige...

eerste tastaart...

oilily/pip taart...

Wauw mooi zeg!!strakke taarten.
Ik als beginner heb een vraagje.. Hoe zorg je er bij de tas taart nou voor dat de vulling niet naar beneden druipt? Heb je daar nog een bepaalde techniek voor of andere tips of tools die je ervoor nodig hebt? Ik ga hem namelijk ook binnenkort maken!
Dank je wel. Ik ben zelf ook nog niet zo lang bezig, hoor! En dit forum bied veel inspiratie en uitleg.
Voor de tastaart, heb ik de taart eerst doormidden gesneden en met botercreme aan elkaar geplakt en zo de staande tas/taart in lagen gesneden, zodat de vulling ligt en dus niet naar beneden kan druipen.
Oh echt! Wat slim haha. Je taarten zien er super uit 
Mooi strak, dat viel mijmook meteen op! Ze zijn allemaal mooi, die 1e vind ik vooral origineel (ik houd ook wel van 'less is more').
Mooie, strakke taarten! Goed bezig 
Sorry val in de herhaling maar complimenten over de strakheid van je taarten.
Zelf nog nooit een tasje gemaakt maar idd wel slim zo zoals je dat uitlegt....
Oh, doe je dat zo met die tas. Ik vind die oilily echt ontzettend mooi geworden zeg.
Tieneke
Eruug mooi en strak, heb zelf vorige week een eerste tas taart gemaakt maar die was lang niet zo mooi als deze. Heb jij er een workshop voor gevolgd?
Dank jullie wel voor de reacties
Voor de tas taart heb ik dit forum en internet uitgeplozen, geen workshop gevolgd, maar gewoon starten en proberen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn laatste taarten: het wordt steeds leuker, beter en verslavender!