Onderwerp: Minitaartjes! (veel foto's!)
Hallo,
Vorige week stond bij mij in het thema van de minitaartjes!
Eerst was mijn moeder jarig, maar ze ging het niet echt vieren. Om toch wel een taartje te maken heb ik maar voor een minitaartje (12 cm) gekozen! Ze is weg van koeien, vandaar het koe-in-de-wei thema;)

De dag daarna heb ik samen met een vriendin een mini herfsttaartje gemaakt, gewoon om te laten zien hoe leuk taarten decoreren is:) Omdat zij hem mee naar huis zou nemen en zij thuis ook maar met z'n drieën zijn, werd ook dit een minitaartje! 

Vervolgens had ik voor afgelopen donderdag een opdracht voor twee vriendinnen die beiden 17 werden en dat samen vierden met als thema halloween. Maar omdat ik zo veel ideeën had en al helemaal in de minitaartjes zat heb ik maar twee minitaartjes gemaakt, i.p.v. 1 grote:) Gelukkig waren ze er erg blij mee. De inspiratie voor de spin kreeg ik van Ilse74 van dit forum, bedankt!

De bovenste drie taartjes zijn gevuld met bastogne botercreme, bosbessenjam en verse blauwe bessen en afgesmeerd met vanille botercreme. De onderste is gevuld met banketbakkersroom en frambozenjam.
Bedankt voor het kijken!
Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Feedback is ook zeker welkom, ik had met deze taartje (hoog en klein) moeite met het bekleden..