1

Onderwerp: welke vulling in meptaartje???

Hoi, ik ben voor iemand een taart aan het maken, en nu wil ik er  een klein meptaartje bijdoen voor de kleine....
Maar waar vul ik hem mee, want mijn citroenkwarktaartvulling is op.
Zoek dus eigenlijk een simpele vulling daarvoor.

Groetjes Sandy

2

Re: welke vulling in meptaartje???

Wat denk je van banketbakkersroom of gewoon slagroom...super simper en de kans dat het kindje het lust is ook erg aanwezig...anders een monatoetje ofzo ertussen....

"Life is like a box of chocolate"

3

In die richting zat ik ook te denken, maar dan wil ik nog iets door de slagroom doen.....jammer dat de aardbeientijd al voorbij is...

Danoontje doet het hier altijd goed

Groetjes Petra

5

Danoontje of even de staafmixer door een pot jam halen en dat mengen met de slagroom ;)

6

Dank je dames, hier kan ik wat mee......

7

Net naar de winkel geweest, maar die danoontjes zijn wel erg klein om mee te vullen.....nu wilde ik iets van aardbeienmousse erin doen, maar kan ik dan ook een laag sllagroom doen, of hebben juloie een andere suggestie?
En welke kan ik het beste pakken?

Hoe groot wordt je mepper? Ik heb altijd ruim voldoende aan 1 verpakking van 6 danoontjes om mijn meppertje blanda 12 cm te vullen.

Groetjes Petra

9

Of slagroom opkloppen met oetker kloppudding aardbei of banaan. Event. een paar plakjes banaan daar bovenop/onder

10

Mijn taartje is 15 rond, maar die danoontjes zijn toch verschillende smaken per pak van 6???